به پیروزی مقابل الوصل امیدوار بودم

هافبک هجومی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: مطمئن بودم که می‌توانیم در مقابل الوصل پیروز شویم و علاقه زیادی داشتم که بتوانم برای تیمم بازی کنم اما آسیب‌دیدگی هم جزوی از فوتبال است.

محمدرضا عباسی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در رابطه با ادامه مصدومیت‌هایش در این فصل، اظهار کرد: در بازی مقابل سپیدرود رشت از ناحیه پشت ران دچار آسیب شدم و باید حدود چهار هفته از میادین دور باشم، البته تمام تلاشم را می‌کنم تا هرچه سریع‌تر به میادین بازگردم. این سومین‌بار است که در طول فصل دچار مصدومیت می‌شوم؛ آسیب‌دیدگی جزوی از فوتبال حرفه‌ای دنیا است و تأثیر منفی زیادی روی ذهنم نگذاشته است.

وی با اشاره به حضور ۱۰ ساله‌اش در تیم‌های پایه و بزرگسالان ذوب‌آهن، گفت: خوشبختانه امسال یکی از بهترین سال‌های ورزشی‌ام را در کنار این تیم گذراندم و تا الان از لحاظ فنی و فردی عملکرد خوبی داشتم.

هافبک هجومی تیم فوتبال ذوب‌آهن در رابطه با پیروزی تیمش در دیدار با الوصل امارات، افزود: مطمئن بودم که می‌توانیم این دیدار را با پیروزی پشت‌سر بگذاریم؛ زمانی که گل نخست را دریافت کردیم ناامید نشدم و با توجه به اینکه شرایط تیم را می‌دانستم به پیروزی ذوب‌آهن امیدوار بودم؛ امیدوارم بتوانیم در مسیر لیگ برتر حداکثر امتیازات را بگیرم و با یک جایگاه مناسب فصل را تمام کنیم.

عباسی با بیان اینکه تا الان ۵۰ درصد از مطالباتش را از باشگاه ذوب‌آهن دریافت کرده است، خاطرنشان کرد: ذوب آهن، یکی از برترین باشگاه‌های ورزشی در سطح ایران از لحاظ ساختاری است که می‌تواند الگوی مناسبی برای برخی از باشگاه‌ها باشد.
 

کد خبر 372544

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.