دوئل تاج و تخت

یکی از مهم‌ترین دیدارهای این هفته، تقابل شاگردان قلعه‌نویی با استقلال در ورزشگاه ۷۵ هزار نفری نقش جهان است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال ایران با دربی خوزستان در ورزشگاه غدیر اهواز شروع می‌شود. یکی از حساس‌ترین دیدارهای این هفته، تقابل شاگردان امیر قلعه‌نویی و استقلال تهران از ساعت ۱۷ و ۴۵ دقیقه جمعه –۲۳ فروردین ماه– در ورزشگاه نقش جهان است؛ این دیدار در حالی برگزار می‌شود که قرار است از طبقه دوم ورزشگاه نقش جهان نیز بهره‌برداری شود.

تا قبل از این دیدار، شاگردان شفر با ۴۴ امتیاز در رده چهارم جدول لیگ برتر فوتبال ایران قرار گرفته‌اند و طلایی‌پوشان اصفهان نیز با ۴۷ امتیاز در رده سوم این جدول جای دارند. سپاهانی‌ها در بازی آخر خود مقابل نساجی متوقف شده و به تک امتیاز بسنده کرده‌اند؛ استقلال در آخرین بازی که در لیگ برتر ایران انجام داده مقابل شاگردان علی دایی متوف شد ولی استقلال شب گذشته (دوشنبه) در چهارچوب رقابت لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا مقابل الهلال عربستان پیروز شد و با روحیه خوبی به مصاف سپاهان خواهد رفت.

سپاهان و استقلال تهران در پنج بازی آخری که رو در روی یکدیگر صف‌آرایی کرده‌اند، سه برد سهم استقلال و یک برد سهم سپاهان و یک بازی نیز با تساوی به پایان رسیده است؛ سپاهان از سه بازی که در سال جدید انجام داده فقط پنج امتیاز به دست آورده و استقلال نیز تنها به چهار امتیاز بسنده کرده است.

کد خبر 372542

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.