انجام بیش از ۵۰۰ مأموریت نوروزی اورژانس شهرضا

شهرضا_رییس شبکه بهداشت و درمان شهرضا از انجام ۵۴۲ مأموریت اورژانس در این شهرستان در ایام نوروز امسال خبر داد.

حجت‌الله تنهایی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا از شهرستان شهرضا، از برقراری چهار هزار و ۹۲۶ تماس با اورژانس پیش بیمارستانی این شهرستان در ایام نوروز خبر داد و اظهار کرد: این تماس‌ها به انجام ۵۴۲ مأموریت اورژانسی منجر شده است.

وی با بیان اینکه ۳۰۹ مأموریت عوامل اورژانس شهرستان شهری و ۲۳۳ مأموریت آنان در حوادث جاده‌ای بوده است، یادآور شد: در نوروز امسال ۴۲۷ نفر از مصدومان در بیمارستان بستری و ۱۱۵ نفر به صورت سرپایی درمان شدند.

رییس شبکه بهداشت و درمان شهرضا با بیان اینکه تصادفات جاده‌ای در ایام نوروز امسال منجر به مصدومیت ۷۱ نفر  و مرگ سه نفر شد، خاطرنشان کرد: در همین مدت ۸۲۰ نفر به ایستگاه‌های سلامت مراجعه کردند که از این تعداد ۱۲۰ نفر در شهر و ۷۰۰ نفر در جاده‌ها و محورهای مواصلاتی شهرستان از خدمات این ایستگاه‌ها استفاده کرده‌اند.

تنهایی از اجرای ۱۵۲ مأموریت اورژانسی در حوادث رانندگی خبر داد و افزود: در این مدت شش حادثه ویژه جاده‌ای رخ داد.

وی با بیان اینکه ۲۷۴ مأموریت نیروهای اورژانس شهرستان در حوادث غیرترافیکی بوده است، یادآور شد: در مجموع عوامل شیفت اورژانس شهرستان، ۸۴۰ ساعت در حاشیه راه‌ها و محورهای مواصلاتی شهرستان مستقر شدند، در حالی که تکنسین‌های اورژانس پیش بیمارستانی شهرستان، یک هزار و ۶۸۰ نفر ساعت در حوادث شهری و جاده‌ای خدمات رسانی کردند.

کد خبر 372527

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.