حوادث رانندگی نوروز امسال سه هزار و ۶۰۷ مصدوم داشت

مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان گفت: در نوروز امسال اورژانس پیش‌بیمارستانی استان اصفهان به مصدومان سه هزار و ۶۰۷ حادثه رانندگی امدادرسانی کرد که این عدد در مدت مشابه سال قبل سه هزار و ۷۴۲ مورد بوده است.

به گزارش ایمنا، غفور راستین اظهار کرد: از ۲۵ اسفندماه سال ۹۷ تا پایان روز ۱۶ فروردین امسال پرسنل اورژانس پیش‌بیمارستانی استان اصفهان در ۱۳ هزار و ۵۹۸ ماموریت امدادرسانی کردند که این تعداد در مدت مشابه سال قبل ۱۲ هزار و ۲۳۰ ماموریت بوده است.

وی افزود: در مجموع ماموریت‌های امسال ۹ هزار و ۹۹۱ مورد غیرتصادفی و سه هزار و ۶۰۷ مورد تصادفی بود که تعداد تصادفات در مقایسه با سال گذشته با ۱۳۵ مورد کاهش مواجه بود.

مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان تصریح کرد: در نوروز امسال از مجموع ماموریت‌های غیرتصادفی شش هزار ۳۲۷ مورد منجر به بستری و دو هزار و هفت مورد درمان سرپایی بود؛ از مجموع ماموریت‌های تصادفی نیز دو هزار و ۵۹۶ مصدوم پس از دریافت خدمات درمانی فوریت‌های پزشکی به بیمارستان منتقل و ۴۹۳ نفر با تلاش تکنسین‌های اورژانس ۱۱۵ در محل حادثه درمان شدند.

راستین خاطرنشان کرد: در این مدت دو هزار و ۲۸۹ مورد از تصادفات در مناطق شهری استان و یک هزار و ۳۱۸ مورد در جاده‌ها رخ داد.

کد خبر 372523

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.