۲۰ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۳
از شعر طنز تا نقشی نهان در قلمستان

مرکز آفرینش های ادبی قلمستان در سال جدید با برگزاری برنامه های متنوع ادبی تلاش می کند تا زمینه رضایتمندی مخاطبان و علاقه مندان را بیش از پیش فراهم کند.

الهه رضایی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا در خصوص ویژه برنامه‌های مرکز آفرینش‌های ادبی قلمستان در سال جاری اظهار کرد: در سال جدید و در هفته اصفهان برنامه‌های متنوعی برای علاقه مندان به شعر و ادبیات خواهیم داشت که یکی از آن‌ها برگزاری "شب شعر طنز" است. علاوه بر آن رونمایی از یادنامه مرحوم دکتر محمد باقر کتابی را در برنامه داریم.

رییس مرکز آفرینش‌های ادبی قلمستان ادامه داد: با بعضی فرهنگسراها برای برگزاری شب شعر همکاری را آغاز کرده‌ایم علاوه بر آن کلاس‌های آموزشی این مرکز نیز کار خود را شروع کرده‌اند که علاقه مندان می‌توانند برای کسب اطلاع بیشتر به مرکز مراجعه کنند.

وی درباره فراخوان "نقش نهان" گفت: فراخوان مقاله تصویر در شعر با عنوان نقش نهان توسط این مرکز ارائه شده که علاقه مندان تا آخر خردادماه فرصت دارند آثار خود را ارسال کنند و اختتامیه آن در تیر ماه برگزار می‌شود.

رضایی با اشاره به مراسم‌های بزرگداشت که در این مرکز برگزار می‌شود خاطرنشان کرد: ۲۹ فروردین‌ماه مراسم بزرگداشت مرحوم حسین جلال پور از منتقدان و شاعران برجسته کشور را برگزار خواهیم کرد و اواخر اردیبهشت‌ماه بزرگداشت حسین مزاجی از شاعران برجسته اصفهان را برگزار می‌کنیم.

کد خبر 372519

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.