امدادرسانی‌ها به مناطق سیل‎زده همچنان ادامه دارد/از لرستان به خوزستان

مدیرعامل سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان گفت: نیروها، ماشین‌آلات و تجهیزات اعزامی این سازمان به استان لرستان پس از اتمام این عملیات به مناطق سیل‌زده خوزستان اعزام می‌شوند.

حسن نظام‌زاده در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان تعداد پنج دستگاه کامیون، دو دستگاه لودر، دو دستگاه تانکر، یک دستگاه خودمکش نیسان و یک دستگاه خاور جرثقیل، امکانات و تجهیزات با دو کمر شکن برای بارگیری تجهیزات به مناطق زلزله‌زده خرم‌آباد اعزام کرده است.

وی ادامه داد: در حال حاضر گروه امدادی اعزام شده به شهر اهواز همراه با تعداد پنج دستگاه کامیون کمپرسی، یک‌ دستگاه بیل مکانیکی و یک‌دستگاه لودر در حال امدادرسانی به مناطق سیل‌زده است.

مدیرعامل سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: نیروها و ماشین‌آلات و تجهیزات اعزامی این سازمان به استان لرستان پس از اتمام این عملیات به مناطق سیلزده خوزستان اعزام می‌شوند.

وی با بیان اینکه سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان دارای ۱۱۰ دستگاه خودروهای عمرانی شامل لودر، گریدر، ماشین آلات نیمه سنگین و سنگین خدمات مورد نیاز مناطق و سازمان های وابسته را انجام می‌دهد اظهار کرد: در حال حاضر ۶۰ درصد زباله کش‌ها و جاروبهای مورد استفاده در شهر اصفهان در اختیار شهرداری بوده و ۴۰ درصد دیگر از طریق بخش خصوصی در حال انجام است.

وی تاکید کرد: بر اساس برنامه شیفت کاری ۲۴ ساعته‌ای که برای نیروهای سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان تعیین شده، کمک به مدیریت بحران در زمان حوادث غیرمترقبه از سوی این سازمان انجام می‌شود.

کد خبر 372501

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.