هدفون ویژه محیط‌های کاری باز طراحی شد

محصول جدید شرکت "لاجیتک" صداهای پیرامون را از بین می‌برد و امکان گوش دادن به موسیقی مورد علاقه را در فضای باز برای کاربران فراهم می‌کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت سوئیسی "لاجیتک" که سازنده ابزارهای جانبی رایانه نظیر صفحه ‌کلید، ماوس، هدست و وب‌کم است به تازگی از ساخت هدفون جدید خود خبر داده است که برای محیط‌های کاری باز (open-office environments) طراحی شده است. این هدفون نویزها و صداهای پیرامون را از بین می‌برد و دارای قابلیت شارژ بی‌سیم است.

موضوع جالب در مورد محصول جدید این است که کاربران با شارژ باتری آن می‌توانند تا ۱۵ ساعت به موسیقی دلخواه خود گوش دهند یا با دیگران مکالمه داشته باشند.

همچنین چنانچه افراد از اپلیکیشن همراه این هدفون برای گوشی‌های اندرویدی یا "آی او اس" خود استفاده کنند می‌توانند ویژگی "noise-cancelling" آن را خاموش و یا روشن کنند، قابلیت "microphone" را بی صدا کنند  و یا از ویژگی صدای بم" یا "صدای زیر" برای تنظیم سطح موسیقی مورد علاقه خود استفاده کنند.

هدفون ویژه محیط های کاری باز را می‌توان توسط بلوتوث برای گوشی و یا کامپیوتر نیز استفاده کرد. کاربران برای پاسخ دادن به تماس‌ها و یا رد تماس نیز می‌توانند از دکمه ای که در قسمت مرکزی هدفون تعبیه شده است استفاده کنند.

قیمت این محصول به همراه پورت یو اس بی که قابلیت اتصال به ماوس کامپیوتر و کیبورد دارد ۲۵۰ دلار است که از ماه ژوئن در دسترس علاقه مندان قرار خواهد گرفت.

کد خبر 372472

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.