سال ۹۸ باید رونق تولید به معنای واقعی اجرایی شود

استاندار اصفهان گفت: باید با هماهنگی، همدلی و همنوایی و هم افزایی لازم با مدیران واحدهای تولیدی و صنعتی رونق تولید را به معنای واقعی اجرایی و عملی کنیم.

به گزارش ایمنا و به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، عباس رضایی در نشست صمیمانه با صنعتگران شهرک صنعتی جی و هیأت مدیره این شهرک تاکید بر اینکه در سال ۹۸ باید رونق تولید به معنای واقعی اجرایی و عملی گردد، اظهار کرد: باید تلاش کنیم که اشتغال در درجه اول ثابت و سپس افزایش یابد و در جهت اجرایی نمودن رونق تولید قدم جدی و علمی برداریم.

استاندار اصفهان با بیان اینکه وظیفه مدیریت استان این است که مشکلات صاحبان صنایع و واحدهای تولیدی را حل و فصل نماید، تصریح کرد: معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری باید در جلسه ای با مدیران صنایع ذیربط و مدیران دستگاه های اجرایی مشکلات را بررسی و تا حدی که در استان امکان پذیر است مرتفع کنند.

رضایی با بیان اینکه حل بخشی از مشکلات در محدوده اختیارات مدیریت استان نیست، افزود: باید این مسائل نیز جمعبندی و به هیأت دولت منعکس شود.لازم است با هماهنگی، همدلی و همنوایی و هم افزایی لازم با مدیران واحدهای تولیدی و صنعتی در راستای افزایش اشتغال و کاهش نرخ بیکاری گام برداریم.

استاندار اصفهان با بیان اینکه در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استانداری مسائل و مشکلات واحدهای تولیدی احصا و با توجه به اختیارات این ستاد بررسی و مرتفع می شود، افزود: با توجه به دستور رئیس بانک مرکزی ۶ نفر از مدیران برای تشکیل کمیته ای برای رفع مشکلات واحدهای تولیدی انتخاب و به ایشان منعکس شده است و پس از صدور احکام این افراد که از بخش های مختلف بانک ها، اتاق بازرگانی و سازمان برنامه و بودجه استان هستند مسائل در این کمیته مطرح و نسبت به رفع آن ها بر اساس قانون اقدام می شود.

رضایی با بیان اینکه مدیریت استان به همراه مدیران و معاونین استانداری در نظر دارد به صورت هفتگی در واحدهای تولیدی حضور بهم رساند و مسائل و مشکلات واحدها را از نزدیک بررسی کند، تصریح کرد: مسائلی که در استان قابل رفع باشد با تمام وجود روانسازی خواهد شد و آن دسته از مسائلی هم که به تهران منعکس می شود از وظایف خود می دانیم که پیگیری های لازم را برای رفع آن ها داشته باشیم.

کد خبر 372464

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.