این تیم ذوب آهن نیست، ایران است

مربی اسبق تیم ملی ایران با حضور در اردوی ذوب آهن و پرسپولیس پیش از بازی‌های حساس این دو تیم با تیم‌های اماراتی به بازیکنان آن‌ها روحیه داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حشمت مهاجرانی مربی اسبق تیم ملی ایران، امروز -دوشنبه ۱۹ فروردین ماه- در اردوی تیم فوتبال ذوب آهن حضور پیدا کرد. حشمت مهاجرانی متولد آذر ۱۳۱۸ در مشهد، از بازیکنان برجسته سال‌های پیشین و یکی از مربیان حال حاضر فوتبال ایران است و به گمان بسیاری، بهترین مربی ایرانی تیم ملی فوتبال ایران بوده است.

حشمت مهاجرانی به همراه برادرانش از مؤسسان اولیه باشگاه فوتبال ابومسلم مشهد بودند و در حال حاضر رییس سازمان فوتبال باشگاه فوتبال ابومسلم خراسان است؛ در دوران مربیگری وی تیم ملی فوتبال ایران برای نخستین‌بار به مسابقات جام جهانی راه یافت که بزرگترین افتخار ورزشی را در کارنامه حشمت مهاجرانی رقم زد.

قهرمانی تیم ملی فوتبال در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا یکی دیگر از افتخارات وی برای ورزش فوتبال ایران به شمار می‌رود. مهاجرانی در تیم ملی فوتبال جوانان ایران نیز مربیگری کرده و در چهار دوره پیاپی قهرمانی را از آن تیم ایران کرد. وی پس از انقلاب اسلامی ایران به امارات رفت و در آنجا مربیگری تیم‌های الشباب و الشارجه امارات را بر عهده گرفت.

مربی سابق تیم ملی ایران امروز (دوشنبه) ساعاتی قبل از بازی حساس ذوب آهن ایران در دور سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا برابر الوصل امارات، به اردوی این تیم رفت و با علیرضا منصوریان، کادرفنی و بازیکنان تیم دیدار کرد.

مرد  محبوب فوتبال ایران که با استقبال ویژه‌ای از سوی منصوریان و یارانش روبه‌رو شد، خطاب به بازیکنان گفت: خیلی خوش آمدید. شما باعث افتخار ما هستید.

مهاجرانی خاطرنشان کرد : امیدوارم مثل دفعه قبل که در اینجا بازی کردید، بتوانید پیروز شوید حالا با هرنتیجه‌ای که شد.

مربی سابق تیم ملی ایران، افزود: فارغ از نتیجه اما باید بگویم شما هم مثل هر تیمی که به اینجا می‌آید، نماینده ایران هستید و هر افتخاری که به دست آورید باعث سربلندی ما است.

وی ساعتی بعد از حضور در اردوی ذوب آهن به اردوی پرسپولیس نیز رفت و با برانکو، سرمربی این تیم عکس یادگاری گرفت.

کد خبر 372451

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.