رینگ حفاظتی غرب اصفهان کلید رفع مشکل ترافیکی بزرگراه خرازی

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان گفت: رفع مشکل ترافیک بزرگراه شهید خرازی نیازمند اقدامات کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت است.

علیرضا صلواتی در گفت وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در سال جدید به منظور رفع مشکلات ترافیکی بزرگراه شهید خرازی اقدامات مناسبی از جمله ایجاد حلقه حفاظتی و احداث معابر فرعی در نظر گرفته شده است.

وی افزود: احداث محور خیابان ۴۵ متری شهر اصفهان، مصوب کمیسیون ماده پنج جزء سیاست‌های کمکی بزرگراه خرازی به منظور کاهش ترافیک آن است که در این راستا معابری به صورت شاخه‌ای و به موازات محور خیابان آتشگاه، خیابان اشرفی اصفهانی و خیابان امام خمینی احداث می‌شود تا ترافیک این خیابان‌ها به معابر جدید منتقل شود.

معاون حمل ونقل و ترافیک شهرداری اصفهان ادامه داد: اصلاحات هندسی برای رفع مشکلات ترافیکی بزرگراه شهید خرازی و همچنین افزایش خطوط تردد نیز از دیگر برنامه‌ها برای کنترل ترافیک بزرگراه است.

صلواتی تاکید کرد: راه حل اساسی برای بزرگراه خرازی احداث حلقه حفاظتی غرب است که موجب کاهش بار ترافیکی و انتقال آن به غرب شهر اصفهان است.

وی خاطرنشان کرد: به دلیل انطباق رینگ دوم و سوم بر روی یکدیگر در محدوده بزرگراه شهید خرازی همچنین محدودیت‌های طبیعی ناژوان و آتشگاه به منظور حفظ فضای سبز و دخالت کمتر، محدودیت و فقر شبکه معابر در غرب شهر اصفهان ایجاد شده است.

کد خبر 372442

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.