۱۹ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۸
غرب و جنوب استان بارانی می شود

کارشناس مسئول پیش بینی هوای استان اصفهان گفت: روزهای سه شنبه و چهارشنبه با گذر امواج ضعیف از روی استان برای مناطق جنوبی، غربی و شمال شرق بارش های پراکنده پیش بینی می شود.

آسیه آقایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان  اینکه طی امروز در مناطق شرقی و شمالی استان همچنان بارش‌های پراکنده وجود دارد، اظهار کرد: بر این اساس اواخر وقت امروز موج ناپایدار از شرق استان خارج می شود که بر این اساس برای روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه گذر امواج ضعیفی از روی استان و در مناطق جنوبی ، غربی و شمال شرق بارش های پراکنده پیش‌بینی می شود. 

وی ادامه داد: برای سایر مناطق استان نیز طی امروز گاهی افزایش ابر و وزش باد نسبتاً شدید پیش‌بینی می شود.

کارشناس مسئول پیش بینی هوای استان با بیان اینکه دمای هوا در بیشتر مناطق استان یک تا سه درجه افزایش خواهد داشت، افزود: بیشینه و کمینه دمای هوا در کلانشهر اصفهان به ترتیب ۲۱ و ۹ درجه سانتیگراد بالای صفر طی ۲۴ ساعت آینده پیش‌بینی می شود.

آقایی اضافه کرد: در این بازه زمانی کاشان با دمای ۲۵ درجه سانتیگراد و بویین و میاندشت با دمای یک درجه سانتیگراد بالای صفر به ترتیب گرمترین و خنک ترین مناطق استان خواهند بود.

وی با بیان اینکه شب گذشته در اصفهان چهار میلی متر بارش به ثبت رسید، گفت: بر این اساس بیشترین بارش ها در سایر شهرهای استان از جمله سمیرم ۱۰.۲ میلی متر،  چوپانان ۹.۵ میلی متر،  نایین ۸.۹ میلی متر ، خور ۷.۹ میلی متر، کبوترآباد هفت میلی متر، فریدونشهر پنج میلی متر  و کاشان ۳.۱ میلی متر گزارش شده است.

کد خبر 372423

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.