ارسال نخستین محموله غذایی شهرداری اصفهان به مناطق سیل‌زده خوزستان

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان گفت: نخستین محموله کمک‌های فروشگاه‌های کوثر شهرداری اصفهان برای سیل‌زدگان خوزستان ظهر امروز(دوشنبه) ارسال می‌شود.

محمد مجیری در گفت وگو با خبرنگار ایمنا با ابراز تأسف و همدردی با مردم خوزستان که به دلیل وقوع سیل و آبگرفتگی دچار آسیب و خسارت شده‌اند، اظهار کرد: به مخاطره افتادن زندگی و جان هموطنان، برای مردم سایر استان‌ها سخت و دردناک است، بنابراین از هر کمکی در راستای یاری رساندن به سیل زدگان دریغ نخواهیم کرد.

وی افزود: با همکاری بهره‌برداران بازارهای کوثر مقرر شد دو محموله کامیون اقلام مورد نیاز مناطق سیل زده به خوزستان ارسال شود.

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان تصریح کرد: دو محموله غذایی شامل بطری آب معدنی، انواع کنسروها و بسته‌های بهداشتی به ارزش ۸۰۰ میلیون ریال ظهر امروز(دوشنبه) به مناطق سیل زده استان خوزستان ارسال خواهد شد.

وی با بیان اینکه کمک به مردم سیل‌زده یک وظیفه همگانی در جامعه است، افزود: خوشبختانه مردم و مسئولان این روزها با اتحاد خود در کمک‌رسانی به سیل زدگان نقاط مختلف کشور بار دیگر همبستگی و اتحاد خود را به جهانیان نشان دادند.

کد خبر 372401

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.