اعزام نیروها و تجهیزات شهرداری اصفهان به مناطق سیل زده خوزستان

معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان گفت: شهرداری تعداد پنج دستگاه کامیون کمپرسی، یک دستگاه بیل مکانیکی و یک‌دستگاه لودر را به گروه امدادی اعزام شده به سمت شهر اهواز ملحق کرده است.

حسین امیری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: شهرداری‌های استان اصفهان با هماهنگی ستاد مدیریت بحران استان امکانات فنی، ادوات و ماشین‌آلات عمرانی سنگین خود شامل کمپرسی، بیل مکانیکی و لودر را برای اعزام به خوزستان آماده کردند.

وی افزود: بنا بر ابلاغ وزیر کشور و با توجه به اینکه اصفهان به عنوان معین خوزستان تعیین شده، امکانات و تجهیزات این استان به سمت خوزستان در حال اعزام است.

معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان با بیان اینکه شهرداری اصفهان بخش قابل توجهی از امکانات مورد نیاز برای کمک به مناطق سیل زده خوزستان را تامین کرده است، تصریح کرد: شهرداری اصفهان تعداد پنج دستگاه کامیون کمپرسی، یک دستگاه بیل مکانیکی و یک‌دستگاه لودر را به گروه امدادی اعزام شده به سمت شهر اهواز ملحق کرده است.

وی ادامه داد: با توجه به شرایط حاد به وجود آمده در خوزستان طبیعی است که باید به کمک هموطنان و مردم سیل زده بشتابیم، از این رو حدود ۱۰ نفر از کارکنان شهرداری به این نقطه از کشور اعزام شدند.

امیری با اشاره به ادامه خدمت‌رسانی نیروها و امکانات شهرداری اصفهان به نقاط سیل‌زده استان لرستان، گفت: نیروها و امکانات اعزام شده شهرداری اصفهان همچنان در شهرهای پلدختر و معمولان مشغول خدمت‌رسانی هستند.

کد خبر 372382

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.