پلیس اصفهان امنیت پلدختر را تامین می‌کند

فرمانده انتظامی استان اصفهان از واگذاری ماموریت تامین نظم و امنیت منطقه سیل زده "پلدختر" استان لرستان از سوی نیروی انتظامی به این فرماندهی خبر داد.

به گزارش ایمنا، سردار مهدی معصوم بیگی گفت: از سوی نیروی انتظامی، فرماندهی انتظامی استان اصفهان به عنوان معین استان لرستان انتخاب شده و مسئولیت نظم و امنیت منطقه سیل زده شهرستان "پلدختر" به طور ویژه و خاص به ماموران انتظامی این فرماندهی واگذار شده است.

وی افزود: در این راستا تعداد قابل توجهی نیرو و تجهیزات به منطقه مذکور اعزام شدند که این نیروها هم در حوزه امدادرسانی و هم در حوزه نظم و امنیت مشغول انجام وظیفه هستند و تا پایان ماموریت در کنار مردم سیل زده این منطقه خواهند بود.

سردار معصوم بیگی، با اشاره به تحرک برخی افراد سودجو و فرصت طلب که باعث کندی در کمک رسانی به افراد آسیب دیده شدند، اظهار داشت: نیروی انتظامی با قوت و آمادگی کامل در صحنه است و با هرگونه هنجارشکنی مقابله جدی می کند.

وی افزود: الحمدلله وضعیت امنیتی در منطقه سیل زده پلدخترمطلوب است و هیچ گونه گزارش سوء امنیتی نیز وجود نداشته امداد رسانی به مردم آسیب دیده نیز با شتاب بیشتری در حال انجام است.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه در زمینه روان سازی ترافیک، بازگشایی و نظم دهی به راه ها نیز بخشی از نیروی پلیس راهور این فرماندهی به منطقه پلدختر اعزام شدند اظهار داشت: از عموم مردم انتظار داریم تا با ماموران پلیس نهایت همکاری را داشته باشند.

کد خبر 372367

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.