به جای سلفی گرفتن، به داد مردم گرفتار برسند

امیدوارم قدر مردم خوب و نجیب را بیشتر بدانیم و برخی مسئولین به جای سلفی گرفتن، خودنمایی و ریا کاری به داد مرد گرفتار برسند و شرایط را به حالت عادی بازگردانند.

محمد حسین میثاقی،  مجری برنامه‌های فوتبالی با انتشار پستی در صفحه شخصی اینستاگرام خود از گروه برنامه ستاره‌ساز جدا شد و برای این گروه آرزوی موفقیت کرد.

"چه گروه عزیز، باحال و دوست داشتنی بود گروه ستاره ساز.

کلی چیز یاد گرفتم ازشون توی مدت ضبط پخش اول فصل یک. بچه‌ها حیف که نشد تا آخرش کنارتون باشم.

آرزوی موفقیت برای گروه ستاره ساز توی ادامه راه و البته دوستای عزیزم محمدرضا احمدی و امیرعلی دانایی که اجرا برنامه را تا آخر این فصل انجام میدن. "

مهدی مهدی‌پور، بازیکن تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز با انتشار این پست در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

"صعود شاید سخت باشد، اما رو منظره اون بالا نمیشه قیمت گذاشت.

"The climb may be togh ' but the view from the top is priceless.

پیام نیازمند، دروازبان تیم فوتبال سپاهان با انتشار پستی در صفحه شخصی اینستاگرام خود از تمام کسانی که تولدش را به او تبریک گفتند تشکر کرد.

"خیلی ممنون از همه دوستان و عزیزانی که تولدم را تبریک گفتند، یک تشکر ویژه هم می‌کنم از همه هواداران سپاهان که تو این دو روز با پیام‌های تبریکشون من را شرمنده کردند، انشاالله با درخشش تو پیراهن سپاهان بتونم جواب همه محبت‌هایتان را بدهم. "

امیرعلی اکبری، ورزشکار هنرهای رزمی ترکیبی (MMA/Mixed Martial Arts) با انتشار این عکس در صفحه اینستاگرامش نوشت:

"ای چرخ فلک خرابی از کینه توست

بیدادگری شیوه دیرینه توست

وی خاک اگر سینه تو بشکافد

بس گوهر قیمتی که در سینه توست"

عزت‌الله پورقاز، بازیکن تیم فوتبال سپاهان با انتشار استوری در صفحه شخصی اینستاگرام خود از درگذشت خلیل شیخ‌پور، پاسور سابق بندرترکمن خبرداد و نوشت:

"خلیل شیخ‌پور، پاسور سابق بندر ترکمنی آسمانی شد. پاسور سابق تیم منتخب مازندران، قهرمان جوانان کشور و عضو تیم جوانان ایران اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا؛  روحت شاد و یادت گرامی باد. "

علیرضا بیرانوند، دروازبان تیم فوتبال پرسپولیس با انتشار این پست در صفحه شخصی اینستاگرام خود از مردمی که به سیل‌زدگان کمک کردند تشکر کرد و نوشت:

"هموطنان عزیز، مهرورزی و مهربانی شما توصیف ناپذیر و زبانم قاصر از لطف و عنایت شما به هموطنان سیل‌زده است. تمامی کمک‌های صورت گرفته طبق درخواست شما شخصا به مناطق سیل‌زده حمل و پس از شناسایی محل‌های مورد نظر، توسط افراد معتمد بسته‌بندی و به نقاطی که کمتر مورد توجه قرار گرفته ارسال یا در حال ارسال است. امیدوارم قدر مردم خوب و نجیب را بیشتر بدانیم و برخی مسئولین به جای سلفی گرفتن، خودنمایی و ریا کاری به داد مرد گرفتار برسند و شرایط را به حالت عادی بازگردانند. "

سعید آذری، مدیر عامل تیم فوتبال ذوب آهن با انتشار این پست در اینستاگرامش نوشت:

"خدایا فقط به امید خودت"

کد خبر 372366

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.