پردیس سینمایی اصفهان سیتی سنتر؛ رکورددار فروش نوروزی

مدیر پردیس سینمایی اصفهان سیتی سنتر گفت: ۵۴ هزار و ۸۹ مخاطب طی ۱۵ روز کاری در شش سالن پردیس سینمایی اصفهان سیتی سنتر به تماشای فیلم نشستند.

محمد پناهی نژاد در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: پردیس سینمایی اصفهان سیتی سنتر، بعد از سینما هویزه و اطلس مشهد و سینما آفتاب شیراز، چهارمین سینما در بین سینماهای شهرستان هاست که با بالاترین مخاطب در ایام نوروز مواجه شده است.

وی تاکید کرد: از اول تا ۱۶ فروردین و با احتساب تعطیلی ۱۳ فروردین پردیس سینمایی اصفهان سیتی سنتر توانسته است طی ۱۵ روز کاری، در کشور نیز جایگاه دهم را بعد از شش سینمای پایتخت و سینماهای مشهد و شیراز کسب کند.

مدیر پردیس سینمایی اصفهان سیتی سنتر ادامه داد: ۹ فیلم ایرانی، یک فیلم خارجی و یک فیلم از سینمای هنر و تجربه، هر روز نزدیک به ۴۰ سانس از ساعت ۱۰:۵۰ صبح الی ۱:۲۰ بامداد در شش سالن سینمایی اکران می شد.

پناهی نژاد افزود: فیلم های رحمان ۱۴۰۰، متری شیش و نیم و چهار انگشت با بیشترین استقبال از سوی شهروندان روبرو شدند.

وی گفت: مجموعه پردیس سینمایی اصفهان سیتی سنتر در قلب یکی از بزرگترین مجموعه های تجاری، فرهنگی، تفریحی و گردشگری کشور واقع شده است و این موضوع در روزهای پر بارش سال جاری توانست امنیت و رفاه مناسبی را هر روز از ساعت ۱۰ صبح تا چهار بامداد برای همشهریان و مسافران نوروزی فراهم کند تا با خیالی آسوده به تماشای بهترین فیلم های سینمایی بنشینند.

کد خبر 372344

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.