هنوز آمار خسارات سیل به مددجویان کمیته امداد اصفهان اعلام نشده است

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان گفت: کمیته امداد در حال بررسی و آماده کردن لیست تعداد مددجویان آسیب‌دیده در نقاط سیل‌زده استان اصفهان است.

محمدرضا متین‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: کمیته امداد در حال بررسی و آماده کردن لیست تعداد مددجویان آسیب‌دیده در نقاط سیل‌زده استان اصفهان است تا خدمات لازم مانند افزایش مستمری و کمک‌های بلاعوض انجام شود که این موارد برای تمام نقاط سیل‌زده کشور و استان اصفهان در نظر گرفته شده و آمار خسارات به محض رسیدن از شهرستان‌ها به استان اطلاع‌رسانی می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه همه مددجویان کمیته امداد تحت پوشش بیمه حوادث هستند افزود: مراحل ارزیابی برای پرداخت خسارت از سوی بیمه به مددجویان آسیب‌دیده از سیل نیز در حال انجام است.

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان در خصوص میزان کمک به خسارت‌دیدگان سیل در دیگر استان‌های کشور گفت: کمیته امداد اصفهان تا کنون ۷۶۰ میلیون تومان دریافت کمک داشته است که به استان‌های لرستان و گلستان فرستاده شد.

وی تصریح کرد: ۴۹۰ میلیون تومان از این مقدار به صورت غیرنقدی و ۲۷۰ میلیون تومان آن مبلغ نقدی بوده است و این کمک‌ها همچنان ادامه دارد که آمار کمک‌های جدید در روزهای آینده اعلام می‌شود.

کد خبر 372327

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.