رضایت مردم از پردیس هنر و نورپردازی شهری

رییس کمیسیون بهداشت، سلامت و خدمات شهری شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: مسافران نوروزی اصفهان علاوه بر خشنودی از جاری بودن آب در بستر زاینده‌رود از نورپردازی‌های شهر و زیبایی پردیس هنر ابراز رضایت کردند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عباسعلی جوادی صبح امروز (یکشنبه) در هفتاد و دومین جلسه علنی شورای اسلامی اظهار کرد: در ایام نوروز علاوه بر سرکشی‌هایی که داشتم با خانواده‌ام در مکان‌های مختلف حضور پیدا کرده و با مردم و مسافران صحبت کردم که نظران آنان نشان از رضایتمندی بالایی داشت که از اقدامات شهرداری داشتند.

وی افزود: مسافران نوروزی اصفهان علاوه بر خشنودی از جاری بودن آب در بستر زاینده‌رود از نورپردازی‌های شهر و زیبایی پردیس هنر ابراز رضایت کردند.

رییس کمیسیون بهداشت، سلامت و خدمات شهری شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: مسافران نوروزی همچنان درخصوص استفاده از خدمات سرویس‌های بهداشتی دچار مشکل بوده و گاهی از نظافت آن گله می‌کردند که لازم است این موضوع در آینده مورد توجه بیشتری از سوی شهرداری اصفهان قرار گیرد.

وی ادامه داد: اقدام مناسب شهرداری در زمانی که باران اجازه اسکان مسافران را در باغ فدک نداده بود در انتقال مردم به سالن‌های سرپوشیده قابل توجه بود به گونه‌ای که موتورسیکلت سوارانی برای این کار قرار داده شده بودند تا این انتقال به طور مطلوب انجام شده و آنان دچار سردرگمی نشوند.

کد خبر 372326

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.