۱۸ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۵
شمال اصفهان بارانی می‌شود

کارشناس مسئول پیش‌بینی هوای استان اصفهان با اشاره به استقرار جو ناپایدار بر روی استان طی دو روز آینده، گفت: امروز برای مناطق شمال شرق، شرق و شمال استان بارندگی پیش‌بینی می شود.

رضا کریمیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اینکه بررسی نقشه‌های هواشناسی همچنان بیانگر گذر متناوب امواج ناپایدار بر روی استان طی دو روز آینده است، اظهارکرد: بر این اساس از عصر امروز تا اواسط روز دوشنبه، وضعیت جوی در اکثر مناطق استان به‌صورت نیمه ابری تا ابری و رگبار باران گاهی رعدوبرق و وزش باد نسبتاً شدید تا شدید پیش‌بینی می‌شود.

وی با بیان اینکه جو ناپایدار روی استان تا روز سه‌شنبه ادامه دارد افزود: بارش‌ها در مناطق شمال‌شرق، شرق و تا حدی شمال استان خواهد بود.

کارشناس مسئول پیش بینی هوای استان اصفهان با اشاره به اینکه دمای هوا در بیشتر مناطق استان همچنان تغییر محسوسی نخواهد اشت ادامه داد: بر این اساس بیشینه و کمینه دما طی ۲۴ ساعت آینده در کلانشهر اصفهان به ترتیب ۱۸ و ۱۲ درجه سانتی‌گراد بالای صفر پیش‌بینی می‌شود.   

کریمیان افزود: در این بازه زمانی چوپانان با دمای ۲۵ درجه سانتی‌گراد بالای صفر گرم‌ترین و بویین و میاندشت با دمای یک درجه سانتی‌گراد بالای صفر سردترین نقاط استان خواهند بود.

وی با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته در کلانشهر اصفهان ۳.۳ میلی‌متر بارش گزارش شده است گفت: به این ترتیب در سایر مناطق استان از جمله خوانسار ۷.۶ میلی‌متر، برزوک هفت میلی‌متر، زرین‌شهر شش میلی‌متر، مبارکه پنج میلی‌متر، سمیرم ۴.۴ میلی‌متر ، فریدونشهر ۳.۸ میلی‌متر، چادگان و دهاقان ۳.۵ میلی‌متر و ورزنه ۲.۴ میلی‌متر بارش به ثبت رسیده است.

کد خبر 372317

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.