هنرمند اصفهانی در جام جهانی پارالیم آرت توکیو درخشید

برنده جایزه جام جهانی پارالیم آرت توکیو ۲۰۱۸ گفت: هنرمندان در جشنواره‌های مختلف شرکت می‌کنند و اکثر آن‌ها در نقاط مختلف دنیا توانسته‌اند در عرصه هنر پرچم ایران را بالا نگه دارند که این باعث افتخار همه ما است.

مصطفی ستاریان در گفت و گو با خبرنگار ایمنا در خصوص جایزه خود در جام جهانی پارالیم آرت توکیو اظهار کرد: سال گذشته فراخوانی از سمت بهزیستی اعلام شد و برگزاری چنین جشنواره‌ای اطلاع داد. این جشنواره حوزه‌های مختلفی چون نقاشی، تصویرگری و انواع هنرهای تجسمی را دربرداشت.

این هنرمند اصفهانی ادامه داد: با توجه به اینکه تصویری مرتبط با موضوع این جشنواره داشتم شانس خود را امتحان کرده و آن را ارسال کردم که در این جشنواره پذیرفته شد.

وی اضافه کرد: ارسال جایزه‌ها برعهده سفارت‌های مختلف است و جایزه من را نیز سفارت پاناما داد و این روند هر ساله این جشنواره است.

ستاریان درباره تأثیر حضور هنرمندان در جشنواره‌ها گفت: جشنواره‌ها تأثیر مثبتی بر زندگی هنرمندان دارد. بسیاری از هنرمندان در جشنواره‌های مختلف شرکت می‌کنند و اکثر آن‌ها در نقاط مختلف دنیا توانسته‌اند در عرصه هنر پرچم ایران را بالا نگه دارند که این باعث افتخار همه ماست.

این هنرمند با بیان اینکه با توجه به حضور جوانان در عرصه کاریکاتور این حوزه روزهای درخشانی را پیش‌رو دارد خاطرنشان کرد: سال‌های گذشته بزرگان کاریکاتور در ایران بوده‌اند اما نسل جدید کارهای بسیاری می‌توانند انجام دهند حضور در عرصه‌های بین المللی و گرفتن جایزه می‌تواند نام آن‌ها را در عرصه هنر کاریکاتور مطرح کند.

کد خبر 372301

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.