وزش باد و بارش‌ها تلفات جانی نداشت

شهرضا - فرماندار شهرضا گفت: باتوجه به اقدامات پیشگیرانه ستاد مدیریت بحران شهرستان و حضور به موقع مسئولان در صحنه، وزش باد و بارش‌ها تلفات جانی نداشت و خسارات مادی اندک بود.

علی‌اصغر رفیعی‌نژاد در گفت و گو با خبرنگار ایمنا از شهرستان شهرضا اظهار کرد: بارش‌های اخیر در شهرستان بیشتر به صورت رگباری و همراه با وزش باد نسبتا شدید بود که تنها در بعضی نقاط باعث خسارت به دیوارهای ساخنمان‌های قدیمی، شاخه درختان و دیوارهای سازه‌های مناطق روستایی شد.

وی اضافه کرد: با توجه به اقدامات پیشگیرانه ستاد مدیریت بحران شهرستان و حضور به موقع مسئولان در صحنه، وزش باد و بارش‌ها تلفات جانی نداشت و خسارات مادی اندک بود.

فرماندار شهرضا با بیان اینکه مسیرهای عبور آب به صورت لحظه‌ای کنترل می‌شود خاطرنشان کرد: رودخانه روستای "اسفرجان" اندکی طغیان کرد که به سرعت با هدایت جریان آب از بروز حادثه جلوگیری شد، قطع دو ساعته برق روستای "امین‌آباد" نیز به دلیل برخورد یک خودرو با تیر برق بود که با اعزام کارشناسان مشکل برطرف شد.

رفیعی‌نژاد یادآور شد: بیشترین حضور نیروهای امداد و نجات شهرستان در مناطق روستایی بود، البته وضعیت شهر نیز تحت کنترل است و عده‌ای از نیروهای امداد و نجات در محلات مختلف آماده کمک‌رسانی و رفع مشکلات هستند.

وی از کاهش آمار تصادفات جاده‌ای در محورهای مواصلاتی این شهرستان خبر داد و افزود: با اطلاع رسانی به موقع پلیس و رسانه‌ها و همکاری شهروندان از بروز بسیاری از حوادث رانندگی پیشگیری شد.

به گزارش ایمنا، با آغاز فعالیت سامانه ناپایدار جوی از روز شنبه - ۱۷ فروردین‌ماه بارش‌های پراکنده در مناطق مختلف شهری و روستایی شهرضا ادامه دارد.

کد خبر 372297

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.