همه محورهای استان اصفهان بارانی است

جانشین رییس پلیس راه استان اصفهان گفت: تقریبا در تمام محورهای استان بارندگی است اما تردد به صورت روان برقرار است، ضروری است رانندگان توجه کافی به لغزندگی جاده‌ها داشته باشند.

سرهنگ اصغر زارع در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: تمام محورهای استان به خصوص مناطق شمال، غرب و جنوب همه دارای بارندگی است و بخش‌های جنوبی شاهد بارش‌های پراکنده است.

وی در خصوص محورهای بارشی افزود: بخش‌های شمالی استان از جمله محورهای اصفهان به کاشان و دلیجان و مناطق غربی شامل آزادراه کاظمی، اصفهان به الیگودرز، اصفهان- نجف آباد- الیگودرز، اصفهان-شهرکرد و محورهای اصفهان-سمیرم و شهرضا دارای بارندگی هستند و در محورهای اصفهان به نایین هم بارش‌ها پراکنده‌ است.

جانشین رییس پلیس راه استان اصفهان با تاکید بر اینکه همه جاده‌های استان باز است تصریح کرد: ترافیک داخل استان عادی و روان و تردد در حال انجام است و مشکل خاص ترافیکی در محورهای استان نیست.

زارع با بیان اینکه خوشبختانه در ۲۴ ساعت گذشته در محورهای استان تصادفی نبوده است اظهار کرد: همچنان وضعیت عادی است اما در محورهای غربی و شمالی که بارندگی بیشتری دارند لازم است رانندگان به لغزندگی جاده‌ها توجه داشته باشند و موارد ایمنی همچون تردد با سرعت مطمئنه، رعایت فاصله طولی، بستن کمربند ایمنی و پرهیز از رانندگی در مواقع خستگی را مدنظر داشته باشند.

کد خبر 372295

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.