۱۸ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۷
همه پروژه‌های شهری فعال هستند

رییس شورای شهر اصفهان تصریح کرد: در آغاز سال ۹۸ می‌توانیم بگوییم هیچ پروژه عمرانی در شهر اصفهان رها نشده و همگی آن‌ها دنبال شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فتح‌الله معین صبح امروز (یکشنبه) در هفتاد و دومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه شورای شهر آمادگی خود را برای کمک بیشتر به مناطق آسیب دیده از سیل اخیر اعلام می‌کند، اظهار کرد: اعزام نیروهای امدادی به لرستان درحالی انجام شد که پس از درخواست کمک از شهرداری اصفهان، تا پایان همان روز این نیروها در خرم آباد حضور پیدا کردند.

وی افزود: اسکان، حمل‌ونقل و تغذیه مسافران نوروزی به نحو مطلوب و آبرومندی در اصفهان دنبال شد که نتیجه تلاش مدیران سازمان‌ها و مناطق شهری بود که به طور آماده باش در ایام نوروز حضور داشتند تا علاوه بر نیاز موجود در شهر برای یاری رساندن به دیگر نقاط کشور نیز آماده باشند.

رییس شورای شهر اصفهان تصریح کرد: در آغاز سال ۹۸ می‌توانیم بگوییم هیچ پروژه عمرانی در شهر اصفهان رها نشده و همگی آن‌ها دنبال شده است.

وی با بیان اینکه سطح خدمات شهرداری نه تنها با وجود مشکلات موجود کاهش پیدا نکرد بلکه در سال ۹۷ سطح ارائه خدمات بسیار مناسب‌تر از سال گذشته بود، ادامه داد: اصفهان جزء معدود کلانشهرهایی بود که در زمینه پرداخت پرسنلی، پیمانکاران و نیز مطالبات شهرداری، حذب کمک‌های دولتی و استفاده از تسهیلات قانونی از طریق فروش اوراق مشارکت یا جذب تسهیلات بانکی موفق عمل کرد.

معین با اشاره به اینکه امیدوارم بتش مهمی از خط دوم مترو در سه سال آینده به بهره برداری برسد، خاطرنشان کرد: با تعامل مدیریت شهری، بودجه سال ۹۸ با کمترین اختلاف نظر و با تفاهم کامل تخصیص داده شد و امیدواریم نظارت بر بودجه به نحو مطلوب‌تری در سال ۹۸ دنبال شود تا به ارتقای سلامت کاری در شهرداری منجر شود.

کد خبر 372294

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.