افزایش ۶ درصدی بازدید مسافران نوروزی از باغ گل‌ها

مدیر مجموعه تفریحی، آموزشی باغ گل‌های اصفهان گفت: به طور متوسط روزانه حدود هفت هزار نفر از مجموعه باغ گل‌های اصفهان بازدید کردند که بر اساس آمار میزان بازدید از این مجموعه نسبت به مدت مشابه سال گذشته شش درصد افزایش یافته است.

سیدمحمد رقیب در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: نوروز امسال بیش از ۷۵ هزار نفر گردشگر از این مجموعه دیدن و از تماشای گل‌ها، گیاهان و سایر بخش‌های باغ گلها لذت بردند.

وی با بیان اینکه نوروز ۹۸ حدود ۱۰۰ گونه گل‌های فصل و پیازی به مجموعه باغ گل‌ها اضافه شد، افزود: در این مجموعه تفریحی، آموزشی یک هزار گونه گیاهی به معرض نمایش گذاشته شده است که با توجه به بارش‌های خوب بهاری گونه‌های پیازی مجموعه شرایط خوبی پیدا کرده و شکوفه‌های بهاری بر درختان آن باقی ماند و بر زیبایی‌های باغ گل‌ها افزود.

مدیر مجموعه تفریحی، آموزشی باغ گل‌ها تصریح کرد: با توجه به اجرای طرح‌های جدید در باغ گلها از جمله «المان قلب» با استفاده از گل‌های اطلسی و مجموعه «ارتباط با پرندگان» که در آن مردم از نزدیک با مرغ‌های عشق و بیرون از آن با طوطی‌های ماکائو ارتباط داشتند و به آنها غذا می‌دادند باعث شد برخی مسافران بیش از یک مرتبه برای بازدید به باغ گلها آمده و از این جاذبه‌ها لذت ببرند.

مدیر مجموعه تفریحی، آموزشی باغ گل‌های اصفهان اضافه کرد: باغ گل‌ها در حال حاضر همه روزه از ساعت هفت صبح تا ۱۰ شب آماده بازدید عموم شهروندان و گردشگران است.

وی با بیان اینکه در باغ گل‌ها تنوع بالای یک هزار گونه گیاهی در مساحتی نزدیک به ۷۰ هزار متر مربع وجود دارد، گفت: مجموعه آموزشی، تفریحی باغ گل‌ها در سال ۷۵ توسط شهرداری اصفهان در زمینی به مساحت ۵۵ هزار مترمربع احداث شد، این مجموعه منحصر به فرد در کشور با توجه به اقلیم نیمه بیابانی اصفهان کم نظیر است.

وی افزود: شهروندان برای کسب اطلاعات بیشتر از مجموعه تفریحی، آموزشی باغ گل‌ها می‌توانند با شماره تلفن ۳۲۶۷۲۰۵۹ تماس بگیرند.

کد خبر 372293

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.