سال ۹۸ شاهد اتفاقات بزرگ در حوزه حمل و نقل ریلی خواهیم بود

مدیرعامل سازمان قطارشهری اصفهان از اتفاقات بزرگ در حوزه حمل و نقل ریلی اصفهان در سال ۹۸ خبر داد و گفت: تمام تلاش خود را به کار گرفته‌ایم که در حوزه ساخت خط دوم متروی اصفهان شاهد اتفاقات خوبی باشیم.

محمدرضا بنکدار هاشمی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با اشاره به برنامه‌های سازمان قطار شهری اصفهان برای تکمیل خطوط مترو در سال ۹۸ اظهار کرد: تلاش‌های صورت گرفته به منظور تکمیل خط یک سال سختی را برای سازمان قطار شهری اصفهان رقم زد، اما اتفاقات خوبی در ساخت خط یک قطارشهری روی داد.

وی تصریح کرد: با توجه به شرایط کنونی مسئولیت همه سنگین‌تر شد، زیرا با تلاش همگانی منابع خط یک تزریق و شرایط خوبی در این زمینه فراهم شد.

مدیرعامل سازمان قطارشهری اصفهان با بیان اینکه تأمین منابع خط دوم قطار شهری نیز از اتفاقات مهمی بود که در سال ۹۷ صورت گرفت ادامه داد: خوشبختانه در حوزه تامین مالی سازمان قطار شهری اتفاقات خوبی افتاده و امیدواریم در سال ۹۸ بتوانیم مشکلات مالی را به میزان‌ قابل‌ توجهی کاهش دهیم.

بنکدار با اشاره به استقبال همگانی از خط یک متروی اصفهان در نوروز امسال تصریح کرد: استقبال مردم از مترو در ایام نوروز قابل توجه بوده و بدون شک‌ با افزایش قطارها و کاهش سرفاصله ورود قطار زمینه توسعه مترو فراهم می‌شود.

وی با بیان اینکه امسال بخش‌های باقیمانده خط یک تکمیل خواهد شد و زمینه بهبود شرایط را فراهم خواهیم کرد ادامه داد: امروز مسئولیت همه ما سنگین‌تر از قبل است و باید تلاش کنیم که زمینه‌های بهبود شرایط را به منظور ساخت خط دوم قطارشهری این شهر فراهم کنیم.

مدیرعامل سازمان قطارشهری اصفهان خاطرنشان کرد: قرار است کاترهد تی. بی. ام دوم خط دوم قطار شهری اصفهان نیز در روزهای آینده نصب شود تا حفاری تونل‌ دوم خط دوم قطار شهری از شمال شرق اصفهان آغاز شود.

وی افزود: تصمیم بر این است که مناقصه انتخاب پیمانکار تونل تک چشمه خط دوم قطارشهری که از سمت غرب اصفهان بوده نیز انجام شود و در ادامه از دو جبهه عملیات خط دوم صورت گیرد.

بنکدار اضافه کرد: مجموعه اجرایی قطار شهری از متخصصان تشکیل شده و باید تلاش کنیم که با استفاده از توان مجموعه در راستای اجرای فعالیت‌ها و حرکت‌های مهم گام برداریم.

کد خبر 372282

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.