پاسخ رضا صادقی به یک ادعا در اصفهان+ فیلم

رضا صادقی گفت: اگر اهل هنر بابت هر اجرا ۴۵ میلیون تومان می‌گرفتند اصلا حکایت چیز دیگری بود و هیچ وقت درگیر ممنوع الافعالیتی و مشکلات دیگر نمی‌شدند و اگر رضا صادقی هر جایی اجرا کرده نه به خاطر عدد و رقم بلکه به دلایل خیلی مختلف بوده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، اوایل فروردین ماه ۹۸ رضا صادقی در پردیس هنر اصفهان به دعوت شهرداری روی صحنه رفت، اما شب اول اجرا همراه شد با بارش شدید بارانی که دوست داران این خواننده را که در فضای باز به انتظار او نشسته بودند خیس  کرد، رضا صادقی نیز به خاطر مردمی که اینگونه مشتاق در زیر باران او را تشویق پی در پی می کردند به روی صحنه آمد و ۱۸ دقیقه اجرا کرد و پس از عذرخواهی از مردم گفت که به خاطر شدت گرفتن باران و مراعات حال آنها مجبور است اجرا را متوقف کند.

چند روز بعد  فردی مدعی شد که این خواننده برای ۱۸ دقیقه اجرا در اصفهان ۴۵ میلیون تومان گرفته است و حواشی را برای این هنرمند به وجود آورد.

رضا صادقی که در پایان تعطیلات نوروز نیز در سینما سپاهان اصفهان به روی صحنه رفت قبل از اجرا به ادعای مطرح شده این چنین پاسخ داد: «چند وقتی است که ماجرایی عنوان می شود، هرچند من عموما دوست ندارم درباره حواشی و کسانی که جهان بینی کوتاهی دارند صحبت کنم،  اما لازم می دانم اینجا نکاتی را درباره آن حواشی بگویم؛ چند وقت پیش در محوطه‌ای باز به دعوت شهرداری اصفهان در خدمت شما عزیزان بودیم، از شهر دیگری برای اجرا رسیده بودیم و همان شب متاسفانه شروع سیلاب‌های عجیب و غریب و فاجعه بود و باران هم در اصفهان شروع به باریدن کرد.

بدون تعارف با وجود شرایط عزیزان سیل زده روحیه اجرا نداشتم و چون سیستم‌های موسیقی پاپ عموماً با برق کار می‌کند در باران امکان اجرا نداشتیم و مطمئنا خسارت های جبران ناپذیری را برای همکاران فنی ما ایجاد می کرد؛ دوستان به من گفتند این اجرا به خاطر باران کنسل شود و من هم گفتم که حضور دارم و هر وقت باران قطع شود می‌توانم در خدمتتون باشم.

پس از دو الی سه ساعت که از زمان اولیه اجرا گذشت به من اطلاع دادند که مردم در باران منتظر نشسته‌اند، برنامه اجرا می‌کنید؟  گفتم من کی باشم که در این شرایط در کنار حال به این باحالی مردم نباشم و با اینکه بعضی از دوستان امکان زدن ساز نداشتند اما من برای احترام به مردمی که زیر باران نشسته بودند خودم را با حال خوب دیگران شریک کردم و زیر باران رفتم و همراه با آن‌ها خیس شدم و خواندم؛ حتی میکروفن دوستان سوخت که البته فدای سر مردم.

پس از چند روز زمزمه هایی شنیدم که "رضا صادقی برای ۱۸ دقیقه خواندن ۴۵ میلیون تومان پول گرفته، چرا دیر آمدی... به فکر مردم باش و .... "اولا که اگر اهل هنر بابت هر اجرا ۴۵ میلیون تومان می‌گرفتند اصلا حکایت چیز دیگری بود و  هیچ وقت درگیر ممنوع الافعالیتی و مشکلات دیگر نمی‌شدیم، اما خیلی دوست دارم عزیزی که چنین سخنی را مطرح کرد و می دانم جوان است و برای دیده شدن چنین کاری را کرد  و انشاالله دیده شود اما دوست دارم حتما ثابت کند که من چنین پولی گرفتم و من هم حتما از راه قانونی این مسئله را پیگیری می‌کنم تا به کسانی که دوستشان دارم ثابت کنم اگر رضا صادقی هر جایی اجرا کرده به خاطر عدد و رقم نبوده، بلکه به دلایل خیلی مختلف بوده؛ به کرم حضرت مرتضی علی سر سفر ه ام یک لقمه نان و پنیر است پس منت شما سر من خیلی بیشتر است تا آن پولی که قرار است بگیرم .»

کد خبر 372228

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حمید مرادی DE ۲۳:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۷
    1 0
    بسم الله الرحمن الرحیم فقط الله اعلم والسلام