۶۰۷ حادثه ترافیکی در نوروز امسال گزارش شد

سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان گفت: از ابتدای طرح نوروز ۹۸ تا پایان روز گذشته ۶۰۷ مورد حادثه ترافیکی به مرکز اورژانس اصفهان گزارش شده است.

عباس عابدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره  عملکرد ستاد نوروزی ۹۸ و نحوه ارائه خدمات اورژانس اصفهان به مسافران تا پایان روز ۱۶ فروردین ماه اظهار کرد: به منظور به امدادرسانی به مسافران نوروزی نیروهای امدادی درکل پایگاه‌های شهری و جاده‌ای برای ارائه خدمات به مصدومان حوادث در ایام نوروز مستقر شدند.

وی با بیان اینکه نیروهای امدادی پیش بیمارستانی اورژانس اصفهان در ۱۵۵ پایگاه‌ اورژانس استان استقرار دارند، افزود: ستاد هدایت و پایش مراقبت‌های پزشکی تعداد ۱۱ هزار و ۴۷۹ مورد تماس‌های هماهنگی و تعداد ۵۵ مورد دیالیز اورژانس و تعداد ۴۵۶ مورد پیگیری مادر پرخطر را از تاریخ ۲۵ اسفندماه ۹۷ تا ۱۶ فروردین ماه ۹۸ در عملکرد ستاد نوروزی گزارش کرده است.

سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان با تاکید بر اینکه تعداد بازدید نظارتی معاونت درمان در این مدت ۱۲۲ مورد بوده است، گفت: تعداد کل مراجعین به اورژانس ۱۸۷ هزار و ۲۹۴ مورد و تعیین تکلیف زیر شش ساعت ۳۱ هزار و ۲۶۵ مورد و بستری با ماندگاری بیش از ۱۲ ساعت چهار هزار و ۶۲۵ مورد و پذیرش تخت‌های ویژه هزار و ۵۱۱ مورد گزارش شده است.

وی گفت: از ابتدای طرح نوروزی از ۲۵ اسفندماه ۹۷ تا پایان روز ۱۶ فروردین ماه ۹۸ تعداد تماس‌های شهرستان اصفهان ۳۷ هزار و ۸۱۹ مورد بوده است وکل ماموریت ها ۱۳ هزار و ۵۹۸ مورد و تعداد نه هزار ۹۹۱ مورد حوادث غیر ترافیکی گزارش شده و تعداد سه هزار و ۶۰۷ مورد حوادث ترافیکی امداد خواهی شدند.

کد خبر 372216

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.