جابه جایی بیش از ۵۱۲ هزار مسافر از طریق پایانه‌های مسافربری اصفهان

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان گفت: از ۲۵ اسفندماه سال گذشته تا روز ۱۵ فروردین ماه امسال۵۱۲ هزار و ۷۹۴ نفر مسافر از طریق پایانه‌های مسافربری جابه جا شدند.

عباس محبوبی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: در این بازه زمانی ۲۳۸ هزار و ۱۵۳ مسافر از طریق پایانه‌های شهر وارد و ۲۷۴ هزار و ۶۴۱ نفر مسافر از همین طریق از شهر خارج شدند و در این بازه زمانی جابه‌جایی مسافران از طریق ۲۲ هزار و ۸۹ سرویس اتوبوس و مینی‌بوس ثبت شده است.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان ادامه داد: از ۲۵ اسفندماه تا روز ۱۵ فروردین سال ۹۸ در مرکز معاینه فنی مستقر در پایانه مسافربری جی دو هزار و ۶۳۶ دستگاه خودرو سبک معاینه و کارت معاینه فنی برای آنها صادر شده است.

محبوبی با بیان اینکه در این بازه زمانی یک هزار و ۹۴۴ نفر در هتل‌های صفه و کاوه اسکان یافتند، گفت: در ایام نوروز نیروهای مددکاری و مشاوره، مامور بهداشت برای کنترل موادغذایی غرفه‌ها و رستوران‌ها، نیروهای تعزیرات برای کنترل قیمت غرفه‌ها و نیروهای انتظامی برای برقراری امنیت بیشتر در محیط پایانه‌های مسافربری حضور داشتند.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان گفت : نوروز امسال اقدامات فرهنگی از جمله برگزاری مشاوره‌های مذهبی، برپایی نماز جماعت در سطح پایانه‌های مسافربری کاوه و صفه، نمایش‌های خیابانی و اقدامات دیگر در سطح پایانه‌های شهر انجام شد.

وی افزود: پایانه مسافربری کاوه به ۱۲۰ نقطه کشور، پایانه مسافربری صفه به ۶۰ نقطه کشور و پایانه‌های زاینده‌رود و جی به استان‌های شرق و غرب شهر اصفهان خدمات‌رسانی می‌کنند.

کد خبر 372208

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.