۵۱ رویداد نمایشگاهی با تمرکز بر رونق تولید در اصفهان

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان از پیش‌بینی برگزاری ۵۱ عنوان نمایشگاهی طی سال ۹۸ در این استان خبر داد و گفت: در برنامه‌ریزی این نمایشگاه‌ها به توسعه تولیدات داخلی توجه ویژه‌ای شده است.

به گزارش ایمنا و به نقل از اداره رسانه شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان، علی یارمحمدیان اظهار کرد: حضور در نمایشگاه‌ها، جنبه مهمی از پیش‌برد فروش را در بر می‌گیرد و این فرصت را فراهم می‌آورد که ضمن به معرض نمایش گذاشتن تولیدات و خدمات، مشتریان بالقوه نیز شناسایی شوند؛ با این اتفاق، افزایش فروش، افزایش تولید را به دنبال خواهد داشت و به رونق کسب و کار خواهد انجامید.

وی با تاکید بر نقش تاثیرگذار نمایشگاه بر توسعه کسب و کار و اقتصاد، تصریح کرد: هیچ‌یک از وسایل ارتباط جمعی مانند نمایشگاه دارای کارکرد چند بعدی نیست؛ در نمایشگاه می‌توان علاوه بر جذب مشتریان جدید و بهبود مناسبات با مشتریان فعلی، از تغییرات در ترکیب و رفتار آنها اطلاع پیدا کرد و ضمن تماس مستقیم با خریداران، اطلاعات مورد نیاز در زمینه‌هایی چون کیفیت کالا، روش یا طریقه کار با آن، خدمات پس از فروش و... را در اختیار آنها گذاشت.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان با تاکید بر اینکه رسالت نمایشگاه، بسیار والاتر از ایجاد دسترسی برای مصرف‌کننده نهایی است، ادامه داد: رسالت اصلی نمایشگاه، تقویت و بهبود سیستم توزیع، تسهیل ارتباطات تجاری و رونق مبادلات است؛ خدمتی که نمایشگاه به سیستم توزیع می‌کند، بسیار فراتر از آن است که به عنوان یک مرکز خرید و فروش تلقی شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان در سال جدید توجه ویژه‌ای به بخش خصوصی دارد، گفت: برگزاری تعداد بسیار زیادی از نمایشگاه‌های امسال اصفهان به شرکت‌های خصوصی برگزار کننده نمایشگاه واگذار شده تا شاهد برگزاری نمایشگاه‌های با کیفیت، بهتر و مخاطب‌پسندتر باشیم؛ به این صورت، بخش خصوصی را برای کمک به توسعه و رونق فعالیت‌های اقتصادی بخش خصوصی به کار گرفته‌ایم تا شاهد ایجاد رونق در کسب و کار باشیم.

یارمحمدیان سال ۱۳۹۸ را یک سال سخت اقتصادی عنوان و بیان کرد: در شرایطی که بسیاری از کارشناسان، سال جدید را یک سال حساس و مهم از نظر اقتصادی دانسته‌اند، اعتقاد راسخ داریم که می‌توان با استفاده از فرصت‌های صنعت نمایشگاهی، شرایط بسیار مطلوبی برای توسعه و رونق کسب و کارها فراهم آورد؛ بنابراین با تمام توان، تلاش می‌کنیم شرایط لازم برای فعالان اقتصادی را فراهم آوریم.

کد خبر 372193

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.