ثبت حدود ۲ میلیون سفر نوروزی توسط ناوگان تاکسیرانی اصفهان

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان گفت: از آغاز تعطیلات نوروز تا پایان طرح سفرهای نوروزی فروردین ماه به طور میانگین یک میلیون و۹۲۰ هزار سفر توسط تاکسی‌های شهر اصفهان انجام شده است.

هادی منوچهری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: از یکم تا پایان طرح سفرهای نوروزی فروردین ماه سال‌جاری، تاکسی‌های طرح ستاد نوروز در ۱۴ ایستگاه گردشگری شهر و مابقی تاکسی‌ها وآژانس‌ها در سایر خطوط، خدمت‌رسانی به مسافران را انجام داده‌اند که به طور میانگین روزانه ۱۲۰ هزار سفر توسط تاکسیرانی ثبت شده است.

وی با بیان اینکه بر اساس نیازسنجی، ۱۷ نقطه برای جابه جایی مسافران درون شهری اصفهان در ایام نوروز به وسیله تاکسی در نظر گرفته شده است، افزود: این ۱۷ نقطه شامل مکان‌های پرتردد شهر مانند ناژوان، میدان نقش جهان، سیتی سنتر و ... بود.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان تصریح کرد: در ۱۷ نقطه معرفی شده، ۱۷ ایستگاه از سوی سازمان تاکسیرانی مستقر و کار سرویس‌دهی به مسافران و نظارت بر عملکرد تاکسی‌ها را انجام دادند.

وی با بیان اینکه تعرفه کرایه‌ها به صورت برچسب بر روی تاکسی‌ها نیز نصب شده بود، گفت: برای ایام نوروز تاکسی‌هایی در ایستگاه‌ها مستقر شدند که دارای وضعیت ظاهری مناسب و ایمنی کافی بودند.

منوچهری تصریح کرد: قبل از ایام نوروز نیز آموزش‌های لازم به رانندگان برای حفظ ایمنی بیشتر خودرو و مسافر و نحوه برخورد صحیح با گردشگران ارائه شده بود.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان با بیان اینکه نحوه عملکرد تاکسیرانان نیز از سوی کاورپوشان شرکت‌های نظارتی مورد ارزیابی قرار گرفته است، گفت: سازمان تاکسیرانی آمادگی لازم برای افزایش تعداد تاکسی‌ها در شهر را بر اساس نیازسنجی روزانه دارد.

وی خاطرنشان کرد: از جمع ۹ هزار تاکسی زرد اصفهان تعداد ۱۱۰۰ دستگاه در طرح نوروزی شرکت کردند و مابقی تاکسی‌ها به صورت گردشی در خطوط دیگر فعال بودندکه میانگین سفر روزانه در شهر اصفهان بالغ بر ۱۲۰ هزار سفر در روز است.

کد خبر 372187

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.