ارسال ۷ کامیون کمک‌های مردمی و سپاه اصفهان به گلستان

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان گفت: هفت تریلر حاوی مواد غذایی، دارو، وسایل گرمایشی، پوشاک و ... شامل کمک های سپاه و مردم استان از طریق نواحی مقاومت جمع‌آوری و در ایام نوروز به سمت مناطق سیل زده استان گلستان اعزام شده و این روند در روزهای آینده نیز ادامه خواهد داشت.

 سردار غلامرضا سلیمانی در گفت‌و گو با خبرنگار ایمنا، ضمن ابراز همدردی با حادثه دیدگان سیل در استان‌های گلستان و لرستان  اظهار کرد: نواحی مقاومت و اقشار بسیج در حال تلاش هستند تا بتوانند کمک‌های مورد نیاز مردم سیل زده، از قبیل پتو، لباس گرم، آب معدنی، کنسرو  و ... را توسط پایگاه‌های مقاومت بسیج جمع‌آوری و به مناطق سیل‌زده ارسال کنند.

وی افزود: همچنین با توجه به اعلام آمادگی تعداد زیادی از گروه‌های جهادی جهت اعزام نیرو برای بازسازی مناطق سیل زده اقدام خواهد شد.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) اصفهان تصریح کرد: در همین راستا تاکنون هفت تریلر کانکس دار حاوی مواد غذایی، دارو، وسایل گرمایشی، پوشاک، پتو، چکمه، چادر مسافرتی، شیر خشک  و ... از  کمک‌های سپاه و مردم سراسر استان از طریق نواحی مقاومت جمع‌آوری و به سمت مناطق سیل‌زده اعزام شده است که این روند در روزهای آینده نیز ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه تیم بسیج سازندگی سپاه استان در مناطق سیل‌زده مستقر است، افزود: دو ایستگاه اکیپ نانوایی با تجهیزات کامل پخت، در مناطق مستقر گردیده  و همچنین گروه های جهادی بسیج استان در حال کمک‌رسانی به مردم برای خارج کردن لوازم خانگی  از خانه هایشان هستند.

سردار سلیمانی گفت: امکانات لجستیکی سپاه استان از جمله کامیون‌ها و ماشین‌های لجن کش، خودروهای تاکتیکی، بیل‌های مکانیکی برای حفر نهر و تخلیه آب، از روزهای ابتدایی در مناطق سیل  زده مستقر است و هم اکنون نیز  در حال فعالیت برای امداد رسانی هستند.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان خاطرنشان کرد: تاکنون شش روستا از ۱۸ روستای استان گلستان که برای امداد رسانی به سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان واگذار شده، پاکسازی گردیده است و ان شاءالله این روند در روزهای آتی تسریع خواهد شد.

کد خبر 372186

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.