رضایتمندی ۹۳ درصدی مسافران از زیباسازی فضای شهری

شهردار اصفهان گفت: طبق نظرسنجی‌ای که از مسافران نوروزی در اصفهان انجام شد، ۹۳ درصد مسافران از زیباسازی فضای شهری ابراز رضایت کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، قدرت الله نوروزی صبح امروز-شنبه ۱۷ فرودین ماه ۹۸- در برنامه رادیویی «سلام اصفهان» اظهارکرد: همانگونه که شهروندان اصفهانی در مواقع سخت همیشه پیشتاز و ایثارگر هستند در جریان وقوع سیل در لرستان نیز شهرداری به یاری هموطنان خود شتافت و اقدامات سازنده خوبی در این استان انجام داد.

وی ادامه داد: در زمان جاری شدن سیلاب در لرستان، شهرداری اصفهان نخستین شهری بود که با تمام امکانات مورد نیاز و نیروهای زبده به کمک سیل‌زدگان شتافت و ضمن ابراز همدردی با آنها، امدادرسانی خوبی در خرم‌آباد و پلدختر داشت.

وی با اشاره به میهمان نوازی خوب اصفهانی‌ها از مسافران نوروزی تصریح کرد: از شهروندان که میهمان‌نوازی خوب خود را در نوروز ۹۸ به تمام مردم ایران نشان دادند و میزبانی خوبی از گردشگران  داشتند، قدردانی می‌کنیم.

شهردار اصفهان افزود: گردشگران به خاطر برخورد خوب شهروندان اصفهانی در روزهای پرباران از نوع دوستی و میهمان‌نوازی مردم اصفهان تعاریف خوبی داشتند که باید قدر تک تک این محبت‌ها را بدانیم. 

وی با بیان اینکه در تعطیلات نوروز امسال یک میلیون و ۲۵۸ هزار مسافر در شهر اصفهان اقامت پیدا کردند و از بهار دیدنی اصفهان لذت بردند، افزود: پیش بینی شهرداری اصفهان حدود یک میلیون و ۸۰۰ هزار نفر مسافر بود، اما با توجه به شرایط جوی و وضعیت فوق العاده‌ای که در کشور رخ داد بسیاری از سفرهای مردم لغو شد.

نوروزی تصریح کرد: علی‌رغم شرایط ایجاد شده در نوروز تا دو روز قبل شاهد افزایش بیش از پنج درصدی آمار ورود مسافران به شهر اصفهان نسبت به مدت مشابه سال قبل بودیم.

وی خاطرنشان کرد: طبق نظرسنجی‌ای که از مسافران نوروزی در اصفهان انجام شد، ۹۳ درصد مسافران از زیباسازی فضای شهری ابراز رضایت کرده بودند که در این راستا باید قدردان زحمات کارکنان سازمان زیباسازی، خدمات شهری و سایر بخش‌های شهرداری باشیم.

شهردار اصفهان ادامه داد: امسال فعال بودن مترو در ایام تعطیلات به کمک مردم و مسافران نوروزی آمد و میزان رضایت‌مندی آنها را افزایش داد.

کد خبر 372181

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.