حق نا امیدی ندارید

صد و شصت و چهارمین شماره رسانه الکترونیک"فوتبال اصفهان" منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، "حق ناامیدی ندارید"، عنوان اصلی این رسانه است که اشاره به دیدار تیم‌های سپاهان و نساجی مازندران دارد؛  این دیدار با نتیجه بدون گل در حالی به پایان رسید که سایر مدعیان قهرمانی توانسته بودند سه امتیاز این هفته بازی‌ها را از آن خود کنند. با وجود اختلاف چهار امتیازی سپاهان با صدر جدول اما زردپوشان اصفهانی نباید امید خود را از دست بدهند چراکه در صورت شکست استقلال و پرسپولیس می‌توانند ورق را به سود خود برگردانند.

"افسوس و حسرت در فرهنگسرای اسوه" دیگر عنوان این رسانه الکترونیک است که اشاره به برگزاری سی و یکمین ویژه برنامه "فوتبال به وقت اصفهان" با محوریت پخش دیدار تیم‌های سپاهان و نساجی در حضور جمعی از پیشکسوتان و هواداران اصفهانی دارد. ویژه برنامه‌ای که با تساوی سپاهان و انبوه موقعیت‌هایی که زردپوشان به هدر دادند با حسرت‌های فراوان همراه بود.

"هدف ذوب آهن صعود در لیگ قهرمانان آسیاست"، دیگر عنوان روزنامه اینترنتی" فوتبال اصفهان" است که اشاره به صحبت‌های قاسم حدادی‌فر، کاپیتان تیم فوتبال ذوب آهن دارد که وی به انگیزه بالای این تیم برای صعود از گروه در رقابت‌های باشگاهای آسیا اشاره داشته و در ادامه به تلاش ذوب آهن جهت تک رقمی شدن در رقابت‌های لیگ کشور می‌پردازد.

"جشنواره موقعیت سوزی سبزها" عنوان پایانی این رسانه الکترونیکی است که اشاره به دیدار تیم‌های ذوب آهن و سپیدرود دارد. این دیدار برخلاف موقعیت‌های گل فراوان ذوب آهن در فولادشهر با نتیجه بدون گل به پایان رسید.

برای مشاهده صفحات فوتبال اصفهان اینجا کلیک کنید.

کد خبر 372180

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.