گزارش وزیر کشور در پایان بازدید از مناطق حادثه دیده خوزستان

وزیر کشور گفت: در حال حاضر مجموعاً ۹۶ روستا جابجا و تخلیه شده که البته جابجایی افراد و اسباب و احشام آنها در چنین شرایطی کار بسیار دشواری است.

به گزارش ایمنا و به نقل از صداوسیما، رحمانی فضلی در ارتباط زنده تلویزیونی و در پایان بازدید از مناطق مختلف دو استان خوزستان و لرستان گفت: در حال حاضر حجم خرابی پل‌ها و جاده‌ها زیاد است که طی جلسه‌ای که در این مناطق تشکیل دادیم بین نهادها و ارگان‌ها تقسیم کار صورت گرفت.

وزیر کشور با اعلام اینکه در استان خوزستان حجم آبگرفتگی بسیار بالاست، تصریح کرد: به علت احتمال بارندگی‌های پیش رو، ۴ استان معین برای کمک رسانی به این منطقه، در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: در حال حاضر مجموعاً ۹۶ روستا جابجا و تخلیه شده که البته جابجایی افراد و اسباب و احشام آنها در چنین شرایطی کار بسیار دشواری است.

رحمانی فضلی با هشدار به مردم این مناطق گفت: همه دستگاه‌های اجرایی هم با هماهنگی کامل مشغول به کارند، اما شهروندان خوزستانی باید آمادگی کامل برای رویایی با این شرایط را داشته باشند.

وزیر کشور تصریح کرد:  از ظرفیت موکب های اربعین برای پخت غذا و سایر موارد برای کمک به حادثه دیدگان استفاده کردیم. همه باید کمک کنیم که پس از بهبود اوضاع، آسیب‌های روانی برای مردم باقی نماند.

وزیر کشور همچنین با تقدیر از عملکرد رسانه ملی در این بازه زمانی، از برخی فضاهای مجازی غیر رسمی که با نقدهای نابجا سبب تضعیف روحیه آسیب دیدگان شده‌اند، انتقاد کرد.

کد خبر 372174

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.