همراهی و همدلی مردم و دولت با سیل‌زدگان قابل تحسین است

گلپایگان- امام جمعه موقت گلپایگان گفت: همراهی و همدلی مردم و دولت با سیل‌زدگان قابل تحسین است. دشمنان می‌خواستند با تبلیغات منفی در حادثه باعث تفرقه بین مردم شوند در حالی که سیلی که سال‌ها قبل در آمریکا جاری شده هنوز آثار تخریب آن بازسازی نشده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان گلپایگان، حجت الاسلام مصطفی شیخعلی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر گلپایگان با تبریک فرارسیدن اعیاد شعبانیه اظهار کرد: بسیج در دوران ۴۰ سال انقلاب با تشکیل گروه‌های جهادی در جهت محرومیت زدایی پروژه‌های خوبی در اقصی نقاط کشور اجرا کرد که قابل تحسین است.

وی با اشاره به روز ملی فناوری هسته‌ای گفت: رهبر معظم انقلاب نسبت به غرب زدگی هشدار دادند و نباید این جریان انحرافی در بین جوانان و خانواده‌ها ترویج پیدا کند زیرا سبب جدا شدن فرهنگ اسلامی از سبک زندگی‌ ایرانی می‌شود.

امام جمعه موقت گلپایگان تصریح کرد: برخی سبک زندگی غربی و ترویج لغات غربی را در ادبیات و دانشگاه‌ها و مدارس تزریق می کنند، اما باید ملت نسبت به این هشدار حساس باشند.

وی با اشاره به این‌که بارش نزولات آسمانی سبب جاری شدن سیل در ۴۰۰ شهر کشور شده است گفت: همراهی و همدلی مردم و دولت با سیل زدگان قابل تحسین است.

شیخعلی با بیان این‌ که تحریم کردن دارو و غذا نشان دهنده بعض و کینه دشمنان با ملت ایران است افزود: کسانی که دم از حقوق بشر می‌زنند دست به چنین جنایاتی می‌زنند.

وی تأکید کرد: ویلاسازی و جاده سازی در مسیر رودخانه و تخریب کردن جنگل‌ها عامل جاری شدن سیل است، باید با رعایت موارد زیست محیطی نگذاریم باران تبدیل به سیل ویرانگر شود.

کد خبر 372155

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.