۱۶ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۲
معرفی آی مک جدید اپل

اپل نسخه جدید آی‌مک خود را با پردازنده‌های جدیدتر و گرافیک بهتر به‌روزرسانی و راهی بازارهای جهانی کرده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، این آی‌مک از نظر طراحی تفاوتی با نمونه‌های قبلی ندارد و اساساً از سال ۲۰۱۲ تا به حال دارای طراحی مشابه‌ای بوده است، در حقیقت تمام به‌روزرسانی‌های نسخه جدید مربوط به بخش کارت گرافیک، میزان حافظه رم و ارتقا تراشه مرکزی است.

اپل اعلام کرده است مانیتور این آی‌مک ۲۷ اینچ است و قیمت آن دقیقاً مشابه مدل‌های قبلی است. طبق اطلاعاتی که این شرکت در سایت خود قرار داده است نمایشگرهای به ‌کاررفته در این محصول دارای یک میلیارد رنگ و روشنایی ۵۰۰ نیتی است. آی‌مک ۲۰۱۹ شامل برخی پردازشگرهای صوتی قدرتمند است.

این مدل از آی مک با پردازنده‌های نسل هشتم و نهم اینتل و گرافیک رادئون پرو وگاAMD  ارتقا یافته‌اند و قرار است به عنوان یک ابزار تخصصی برای گرافیست‌ها شناخته شود.

محصول جدید اپل در ۱۹ مارچ ۲۰۱۹ از طریق سایت و اپل استور این کمپانی برای سفارش در دسترس قرار گرفت و قیمت این محصول با مانیتور ۲۷ اینچ، صفحه نمایش رتینا ۵k و نسل ۹ اینتل ۱۷۹۹ دلار است.

تمام مدل‌های جدید ۲۷ اینچی که نمایشگر ۵k دارند عملکرد بسیار بهتری نسبت به همتای ۲۰۱۷ خود دارند. مدل جدید آی‌مک مانند گذشته با ۲ خروجی USB-C رابط تاندربولت طرف ارائه شده که در میزان انتقال داده‌ها بسیار سریع عمل می‌کنند.

بالاترین مدل آی‌مک ۲۰۱۹ برای پردازش تک‌هسته‌ای امتیاز ۶۱۵۷ و برای پردازش چندهسته‌ای امتیاز ۳۲۲۹۳ را در سایت اپل به دست آورده است در حالی که در سال ۲۰۱۷ برای پردازش تک‌هسته‌ای امتیاز ۵۶۸۴ و برای پردازش چندهسته‌ای امتیاز ۱۹۳۷۱ را به دست آورده بود.

کد خبر 372154

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.