تشکیل هسته‌های جهادی برای رفع محرومیت از افتخارات سپاه و بسیج است

نطنز- امام جمعه نطنز گفت: تشکیل هسته های جهادی تلاشگر برای رفع محرومیت و مشکلات مردم در دورترین نقاط کشور از افتخارات بزرگ فرزندان سپاه و بسیج است.

 به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان نطنز حجت الاسلام روح الله امینی در خطبه‌های نماز جمعه امروز شهر نطنز ضمن تبریک روز پاسدار اظهار کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دوران دفاع مقدس و صحنه‌های مختلف دفاع از اسلام و انقلاب و مواجهه با فتنه‌ها و توطئه‌های دشمن علیه انقلاب اسلامی خوش درخشیده است.

وی افزود: پاسداران انقلاب اسلامی با بهره‌گیری از تجربیات زمان جنگ در عرصه‌های مختلف ازجمله سازندگی کشور و تلاش برای پیشرفت کشور با خط بطلان کشیدن بر سناریوهای دشمن در تحریم ملت ایران سرمشق دیگر جوانان و آزادیخواهان جهان شدند.

امینی تصریح کرد: تشکیل صدها هسته جهادی و تلاش شبانه روزی برای رفع محرومیت و مشکلات مردم در دورترین نقاط کشور که از کمترین امکانات برخوردار هستند از افتخارات بزرگ فرزندان سپاهی و بسیجی این ملت است.

امام جمعه نطنز گفت: امروز نیز شاهد هستیم در کمک‌رسانی و امدادرسانی به مناطق سیل زده سپاه، ارتش، بسیج و نیروی انتظامی چگونه به یاری مردم شتافتند، اگر این عزیزان نبودند مشخص نبود عمق اثرات حوادث در چه حد بود. پاسداران عزیز در کسوت سربازان ولایت هستند و با قدرت به سربازی ادامه خواهند داد.

امینی با اشاره به روز هنر انقلاب اسلامی و سالروز شهادت هنرمند شهید مرتضی آوینی گفت: ما دست هنرمندان متعهد و دلسوز را می‌بوسیم و به وجود آنها افتخار می‌کنیم و از جوانان متعهد و انقلابی نیز می‌خواهیم به عرصه هنر انقلابی ورود پیدا کنند و پاسدار خون شهید آوینی و صدها هزار شهید و جانباز فداکار باشند.

وی در ادامه با قدردانی از همه گروه‌های مردمی، هلال احمر، کمیته امداد و ادارات خدمت رسان اظهار کرد: باید مسئولان با سرعت بیشتری خدمت رسانی به مردم را ادامه دهند.

کد خبر 372144

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.