امشب بارش‌ها در اصفهان آغاز می‌شود

کارشناس مسئول پیش‌بینی هوای استان اصفهان با اشاره به ورود سامانه ناپایدار به استان از اواخر وقت امروز گفت: از شامگاه جمعه هوای استان بارانی می‌شود.

حجت‌الله علی‌عسگریان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: بررسی نقشه‌های هواشناسی بیانگر گذر امواج ناپایدار جوی بر روی استان طی امروز و فرداست بر این اساس طی امروز آسمان تا قسمتی ابری و به تدریج با افزایش ابر و وزش باد شدید همراه است.

وی با بیان اینکه از اواخر وقت امروز بارش باران در استان به ویژه در مناطق غرب و جنوب آغاز می‌شود ادامه داد: بارش رگبار بهاری و رعد و برق و احتمال بارش تگرگ و وزش باد شدید بر روی استان از روز جمعه تا روز دوشنبه پیش‌بینی می‌شود.

 کارشناس مسئول پیش بینی هوای استان اصفهان افزود: ناپایداری جوی و افزایش شدت رگبار بیشتر در مناطق مستعد و در ساعات عصر و شامگاه خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه دمای هوا در استان در ۲۴ ساعت آینده تغییر محسوسی نخواهد داشت گفت: بر این اساس بیشینه و کمینه دما در کلانشهر اصفهان به ترتیب ۲۱ و ۱۰ درجه سانتیگراد بالای صفر پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس مسئول پیش‌بینی دمای هوای استان اصفهان گفت: در این بازه زمانی خوروبیابانک با دمای ۲۴ درجه  و فریدونشهر با دمای ۹ درجه سانتی‌گراد بالای صفر به ترتیب گرم‌ترین و سردترین مناطق استان گزارش شده است.

کد خبر 372132

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.