۱۶ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۷
صلح و سازش در پرونده قتل پس از ۶ سال

معاون قضایی رییس کل دادگستری استان اصفهان از صلح و سازش در پرونده قتل پس از شش سال با تلاش اعضای شعبه صلحی شورای حل اختلاف برخوار خبر داد.

به گزارش ایمنا، سید مهدی رستگاری اظهار کرد: اعضای شعبه صلحی شوراهای حل اختلاف شهرستان برخوار موفق شدند پرونده قتلی را پس از شش سال با گذشت اولیای دم مختومه کنند.

وی افزود: مرد جوانی که شش سال پیش همسر خود را به دلایل شخصی و خانوادگی به قتل می‌رساند و در باغ دفن می‌کند پس از گذشت دو سال از حادثه با شناسایی جسد توسط نیروی انتظامی دچار عذاب وجدان می‌شود و به انجام قتل اعتراف می‌کند.

رستگاری ادامه داد: پرونده از دادسرا به شعبه صلحی شورای حل اختلاف برخوار ارجاع می‌شود که اعضا و کارکنان خدوم و زحمتکش این شورا پس از گذشت ۳۵ روز تلاش و تشکیل جلسه با قاتل و اولیای دم هفته گذشته موفق شدند که رضایت اولیای دم را جلب کنند و پرونده کیفری قتل با صلح و سازش مختومه و قاتل پس از شش سال از زندان آزاد شود.

معاون قضایی رییس کل دادگستری استان اصفهان اضافه کرد: اعضای شعبه صلحی برخوار با تشکیل جلسات متعدد و تلاش فراوان موجبات آزادی قاتل را پس از تحمل شش سال حبس فراهم کردند.

رستگاری گفت: خانواده مقتول با اقدام انسان دوستانه علاوه بر عفو قاتل زمینه ترویج فرهنگ گذشت و ایثار را در جامعه فراهم می‌کنند.

کد خبر 372127

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • خواننده IR ۲۳:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۶
    0 0
    چه اشتباهی.قاتل باید به سزای اعمالش برسه فرهنگ ایثار و گذشت اینجا معنا نداره