ارسال ایمیل زمان بندی شده بزودی در "جی‌میل"

گوگل در اطلاعیه اعلام کرده است که تا چند روز آینده نسخه جدیدی از اپ دریافت ایمیل خود "جی‌میل" را در اختیار کاربران قرار می‌دهد تا قابلیت زمان دادن به ایمیل‌ها در این نرم افزار به کمک کاربران بیاید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، گوگل بزرگترین موتور جستجوی اینترنتی و عظیم‌ترین شرکت داده پرداز جهان است که علاوه بر ارائه خدمت جستجو در بستر دنیای وب خدمات گسترده دیگری را تحت سرویس‌های مختلف ارائه می‌کند.

"گوگل مپ"، "گوگل پلی" و سرویس ارتباط ایمیلی "جی‌میل" از جمله سرویس‌های پر کاربرد این شرکت در میان کاربران است که نقش زیادی در استفاده مردم دنیا از دنیای فناوری و تکنولوژی دارد و در بسیاری از مواقع به یاری وب گردان می‌آید.

جی‌میل یک خدمت از سوی این شرکت است که تحت یک سرویس ارائه می‌شود و استفاده از آن در اختیار همه کاربران گوگل است و می‌توانند از این اپ برای مدیریت، ارسال و دریافت ایمیل‌ استفاده کنند.

بر اساس آخرین آمار کمپانی گوگل پیرامون کاربران جی‌میل، بیش از یک میلیارد کاربر دامنه وب از این سرویس شرکت گوگل استفاده می‌کنند.

بسیاری از کاربران جی‌میل نیز بارها از گوگل خواسته بودند تا با ارتقا نسخه این سرویس به آنها اجازه دهد ایمیل هایشان را از پیش آماده کنند و زمان خاصی را برای ارسال آنها در نظر بگیرند تا ایمیل‌ها در زمان معین و به اشخاص مشخصی ارسال شود و نیازی به آنلاین بودن حساب کاربری ارسال کننده در زمان ارسال نباشد.

شرکت گوگل روز قبل در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که بزودی امکان ارسال ایمیل به صورت زمان بندی شده در این وب سرویس قرار می‌گیرد و کاربران در این هفته می‌توانند از این امکان استفاده کنند. 

بر اساس این امکان وب سرویس جی‌میل، کاربران می‌توانند ایمیل‌های خود را زمان‌بندی و برای مخاطبان خود در زمان مشخص‌شده ارسال کنند.

کد خبر 372100

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.