سلطانی‌فر: ورزشکاران و جوانان سنگ تمام گذاشتند

وزیر ورزش و جوانان با تأکید بر اینکه ورزشکاران و جوانان در امدادرسانی به سیل‌زدگان سنگ تمام گذاشتند گفت: کمک‌رسانی جامعه ورزش و جوانان به سیل‌زدگان استمرار خواهد داشت.

به گزارش ایمنا، مسعود سلطانی‌فر با اشاره به کمک جامعه ورزش و جوانان به سیل‌زدگان، اظهار کرد: آنچه مسلم است کمک‌رسانی‌های ورزشکاران، قهرمانان، پیشکسوتان و جوانان ایران اسلامی همچنان تا بازگشت شرایط طبیعی به زندگی مردم سیل‌زده استمرار خواهد داشت.

وی افزود: از همان زمان که جامعه ورزش و جوانان متوجه سیل استان‌های گلستان و مازندران شد، تاکنون که بسیاری از نقاط ایران از جمله استان لرستان درگیر این سیل ویرانگر است، لحظه‌ای از کمک دریغ نکردند و جانانه در کنار مردم، دولت و نیروهای مسلح و امدادی برای حمایت و پشتیبانی در صحنه حضور دارند.

وزیر ورزش و جوانان نقش فدراسیون‌های ورزشی، ادارات کل ورزش و جوانان، باشگاه‌های ورزشی، سازمان‌های مردم نهاد، هیئت‌های ورزشی و دیگر مجموعه‌های مرتبط با ورزش را در یاری‌رسانی به سیل‌زدگان ستود و ادامه داد: تعصب و تعهد ورزشکاران، قهرمانان، پیشکسوتان، مربیان، داوران، هواداران ورزش و جوانان این مرز و بوم را ارج می‌نهم و به همت والای همه کسانی که در صحنه کمک به هموطنان سیل‌زده همچنان حضور دارند، درود می‌فرستم.

سلطانی‌فر تلاش جامعه ورزش و جوانان را در کمک به سیل‌زدگان جهاد دانست و گفت: تعدادی از فدراسیون‌ها از جمله قایقرانی، نجات غریق، کوهنوردی، پزشکی ورزشی و اتومبیلرانی و موتورسواری در راه کمک به سیل‌زدگان به دلیل مأموریت ذاتی و نیاز مبرم به توانمندی آنها همواره از نخستین روزهای این بلای طبیعی در کنار مردم بودند و از طرفی سازمان‌های مردم نهاد و هیئت‌های ورزشی استان‌ها هم در راه جمع‌آوری اقلام مورد نیاز سیل‌زدگان و ارسال آن‌ها سنگ‌تمام گذاشتند.

وزیر ورزش و جوانان ستاد کمک به سیل‌زدگان را در استان‌ها فعال دانست و با اشاره به اینکه همچنان هزار مکان ورزشی در اختیار کمک به سیل‌زدگان قرار دارد، از کمک‌های نقدی و غیرنقدی استان‌های مختلف از جمله تهران، اصفهان، سیستان و بلوچستان، کردستان، سمنان و قزوین به نیکی یاد کرد و افزود: جامعه ورزش و جوانان تا بازگشت شرایط طبیعی مناطق سیل‌زده در کنار مردم حضور خواهد داشت.

سلطانی‌فر تلاش و تدبیر دولت در حل این بحران طبیعی را نیز ستود و ابراز امیدواری کرد: هر چه سریعتر اوضاع مناطق سیل‌زده به شرایط طبیعی بازگردد.

منبع: ایرنا

کد خبر 372084

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.