روند امدادرسانی در پلدختر تقویت شود

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: از مقامات مسئول استان و بقیه بخش‌هایی که در این مورد وظیفه دارند درخواست داریم کار امدادرسانی را تقویت کنند.

به گزارش ایمنا، امیر سرتیپ عبدالرحیم موسوی بعد از بازدید از مناطق سیل زده پلدختر به خبرنگاران گفت: یک سوم شهر واقعاً وضعیت بدی دارد، گل و لای و درختان و وسایلی که سیل با خود آورده است در خانه‌های مردم، کوچه‌ها، خیابان‌ها و مغازه‌ها پر شده است. همه نیروهای امدادگر حاضر هستند و دارند کار و تلاش می‌کنند، اما تخریب خیلی حجم بالایی است.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران افزود: آنچه قرار شد ما انجام بدهیم این است که حجم دستگاه‌های مهندسی و کمپرسی‌ها را بیشتر کنیم تا بتوانیم زودتر به منطقه سامان دهیم.

امیر سرتیپ موسوی بیان کرد: از مقامات مسئول استان و بقیه بخش‌هایی که در این مورد وظیفه دارند درخواست داریم یک مقدار کار را تقویت کنند که زودتر وضعیت مردم به یک سامانی برسد.

وی ادامه داد: ارتش اکیپ‌های مختلفی را از شهرستان‌های مختلف به منطقه آورده و به صورت یک تیم کاری همه مشغول هستند.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه تیم‌هایی از کرمانشاه، خرم آباد، بروجرد، اهواز و دزفول در منطقه مستقر شده است، یادآور شد: نیروهای ارتش در کنار بقیه امدادگرها مشغول هستند.

امیر سرتیپ موسوی ادامه داد: با این حال حجم خرابی‌های سیل به خصوص در یک سوم شهر پلدختر زیادتر از میزان کاری است که هم اکنون انجام می‌شود و باید کار تسریع و تقویت شود.

کد خبر 372082

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.