جمع‌آوری۱۴۷ چادر مسافرتی از سطح شهر

مسئول کمیته قضائی و انتظامی ستاد هماهنگی خدمات سفر شهر اصفهان گفت: در چهاردهمین روز فروردین ماه سال‌جاری تعداد ۱۴۷ چادر مسافران نوروزی از سطح شهر جمع آوری و مسافران به مکان‌های مجاز برپایی چادر اقامت راهنمایی و هدایت شدند.

حسن محمدحسینی در گفت و گو با  ایمنا اظهار کرد: بنرهای اطلاع‌رسانی ممنوعیت نصب چادر در پارک‌های حاشیه زاینده رود و دیگر پارک‌های شهر نصب شده است.

وی افزود: نصب چادر و خوابیدن داخل پارک‌های شهر اصفهان ممنوع است و مسافران برای اقامت باید به محل‌های مجاز همچون هتل‌ها، مهمانپذیرها، مدارس، خوابگاه‌ها، منازل استیجاری مراجعه یا در نهایت چنانچه قصد برپا کردن چادر دارند به مجموعه باغ فدک مراجعه کنند.

مسئول کمیته قضائی و انتظامی ستاد هماهنگی خدمات سفر شهر اصفهان تصریح کرد: چنانچه مسافران به دلیل ناآگاهی از این موضوع اقدام به نصب چادر در پارک‌های شهر کنند اکیپ‌های رفع تخلفات شهری تذکرات لازم را در خصوص مخاطرات نصب چادر به مسافران ارائه و آنها را به محل‌های اسکان هدایت می‌کنند.

وی با بیان اینکه از ساعت هفت صبح روز چهاردهم تا ساعت هفت صبح روز پانزدهم فروردین ماه سال‌جاری تعداد دو نفر دست فروش از سطح شهر جمع‌آوری و به مراکز مربوطه انتقال داده شدند افزود: خوشبختانه روز گذشته هیچ متکدی در سطح شهر مشاهده نشده است.

محمدحسینی با اشاره به اقدامات انجام شده در برخورد با کلید به دستان شهر اظهار کرد: یک نفر کلید به دست با تذکرات ماموران رفع تخلفات شهری از محل دور شد.

وی با بیان اینکه از ساعت هفت صبح روز چهاردهم تا ساعت هفت صبح روز پانزدهم فروردین ماه سال‌جاری تعداد ۶۹ دستگاه خودرو مسافران جهت اقامت وارد باغ فدک شده است گفت: هدایت، راهنمایی و نظارت بر اسکان مسافران در ورزشگاه‌ها در خصوص ۴۰ چادر مسافرتی صورت گرفته است.

کد خبر 372064

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.