تیم امدادی شهرداری اصفهان در خرم‌آباد خوش درخشیدند

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: اکیپ اعزامی نیروهای آتش‌نشان و خدمات شهری شهرداری اصفهان برای کمک به مناطق سیل زده خرم آباد در انجام ماموریت خوش درخشیدند و عملکرد خوبی از خود بر جای گذاشتند.

محسن گلابی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: دو اکیپ آتش‌نشانی در زیرگذرهای اصلی شهر خرم آباد مستقر و اولویت فعالیت آنها تخلیه آب زیرگذرها بود که با موفقیت آب سه زیرگذر این شهر تخلیه شد.

وی افزود: تا کنون بیش از ۴۵۰ باب منزل مسکونی شهر خرم‌آباد از آب تخلیه شده و مردم به منازل خود راه پیدا کردند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان تصریح کرد: مسئولان و مردم شهر خرم آباد از عملکرد تیم اعزامی شهرداری اصفهان نهایت رضایت و تشکر را داشتند.

وی با بیان اینکه اکیپ های ترابری شهرداری اصفهان اعم از لودر، کامیون و تانکرهای آب عملیات‌های عمرانی، لایروبی و خاکریزی را در شهر خرم آباد به اتمام رساندند گفت: در حال حاضر فعالیت اکیپ اعزامی شهرداری اصفهان در شهر خرم آباد پایان یافته و منتظر هستند تا راه‌های مواصلاتی شهرهای «معمولان» و «پلدختر» باز شود تا برای امدادرسانی به این شهرها اعزام شوند.

گلابی به فعالیت شب گذشته نیروهای آتش نشانی در شهر اصفهان اشاره و تصریح کرد: شامگاه چهاردهمین روز از فروردین ماه سال‌جاری توسط مسافران نوروزی در کمپ گردشگری فدک ۶۰ چادر، در ورزشگاه سپاهانشهر، ۳۹ چادر در سالن ورزشی دانشگاه فرهنگ و هنر و ۵۲ چادر برپا شد.

وی افزود: شب گذشته یک گاز پیک نیک از چادر مسافران اسکان یافته در باغ فدک خارج و از وقوع حوادث احتمالی جلوگیری شد.

مسئول کمیته ایمنی و حوادث ستاد خدمات سفر شهر اصفهان با بیان اینکه شب گذشته ۱۳ مورد حادثه در سطح شهر رفع خطر و پنج مورد حریق اطفاء شده است، گفت: شامگاه گذشته در سطح شهر تعداد ۱۰ دستگاه خودروی آتش نشانی مستقر بود.

کد خبر 372063

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.