محورهای غرب اصفهان بارانی است/ ترافیک روان است

جانشین رییس پلیس راه استان اصفهان در خصوص وضعیت بارش در محورهای استان اصفهان گفت: همچنان در محورهای غربی شامل فریدن، خوانسار و بویین و میاندشت شاهد بارش برف و باران هستیم اما همه این محورها باز و تردد برقرار است.

سرهنگ اصغر زارع در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص آخرین وضعیت ترافیک در جاده‌های استان اصفهان اظهار کرد: تردد در محورهای استان روان است اما ترددها از جنوب به شمال استان بیشتر از شمال به جنوب است.

وی در این خصوص افزود: تردد در حالتِ جنوب به شمالِ محورهای اصفهان- شیراز، اصفهان- کاشان- قم و بالعکس همچنین محور قدیم اصفهان، تهران بیشتر از شمال به جنوب آنهاست.

جانشین رییس پلیس راه استان در خصوص وضعیت بارش در محورهای استان اصفهان تصریح کرد: همچنان در محورهای غربی شامل فریدن، خوانسار و بویین و میاندشت شاهد بارش برف و باران هستیم اما همه این محورها باز و تردد برقرار است.

وی در خصوص تعداد تصادفات در ۲۴ ساعت گذشته گفت: شب گذشته یک فقره واژگونی خودرو پژو ۲۰۶ در محور کاشان به اصفهان رخ داد که علت آن عدم توجه به جلو بوده و این حادثه یک کشته و یک مجروح برجای گذاشت.

جانشین رییس پلیس راه استان اصفهان در خصوص توصیه به رانندگان اظهار کرد: رانندگانی که در خارج از محدوده شهرها و در جاده‌ها رانندگی می‌کنند باید مراقب خواب آلودگی و هیپنوتیزم جاده‌ای باشند و پس از هر دو ساعت رانندگی ۱۰ دقیقه استراحت کنند.

وی در توصیه به کسانی که در داخل شهرها رانندگی می‌کنند گفت: این دسته باید به صورت یکنواخت رانندگی کنند و از حرکت بدون فاصله طولی پرهیز کنند، رانندگی قابل پیش‌بینی داشته باشند و از راهنما برای تغییر مسیر استفاده کنند.

سرهنگ زارع گفت: همه رانندگان موظف به رعایت تمام قوانین هستند و نباید با قوانین گزینشی رفتار کنند چرا که همه آنها مهم بوده و رعایت آنها در حفاظت از جان مردم تاثیرات مهمی دارد.

کد خبر 372062

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.