ورود بیش از ۳۷۰ هزار مسافر نوروزی به شهرستان نطنز

نطنز- فرماندار نطنز گفت: در تعطیلات نوروز امسال تعداد ۳۷۲ هزار مسافر وارد شهرستان نطنز شدند که از این تعداد اسکان ۱۲۶ هزار نفر در اقامتگاه های بومگردی ، آستان مقدس آقاعلی‌عباس(ع)، مدارس نطنز و بادرود ، هتل‌ها و خانه مسافرها بوده است

یوسف حسنی در گفت وگو با خبرنگار ایمنا از شهرستان نطنز، با اشاره به آخرین آمار ورود مسافران نوروزی به این شهرستان اظهار کرد: نطنز به‌ عنوان یک شهرستان تاریخی و دارای آثار و جاذبه‌های طبیعی و گردشگری و همچنین به دلیل وجود امامزادگان آقاعلی عباس و شاهزاده محمد(ع) بادرود همه‌ ساله پذیرای مسافران و گردشگران داخلی و خارجی به‌ویژه در ایام عید است.

وی گفت: طبق آمار در ایام تعطیلات تعداد ۳۷۲ هزار مسافر وارد شهرستان نطنز شدند که از این تعداد اسکان ۱۲۶ هزار نفر از آنان در اقامتگاه های بومگردی، آستان مقدس آقاعلی‌عباس(ع)، مدارس نطنز و بادرود ، هتل‌ها و خانه مسافرها بوده است.

فرماندار نطنز در خصوص بیشترین مکان مورد بازدید شهرستان گفت: آستان مقدس آقاعلی‌عباس(ع) بادرود با پذیرش حدود  ۲۷۵ هزار مسافر و زائر اقامتی و غیر اقامتی شاهد بیشترین مسافر و روستای تاریخی ابیانه نیز در رتبه بعدی شهرستان قرار دارد.

حسنی افزود: طی این مدت تعداد ۲۵۶ هزار نفر از جاذبه های گردشگری، تاریخی، مذهبی، طبیعی و دست ساز در شهرهای نطنز، بادرود، خالدآباد و طرقرود و روستاهای شهرستان دیدن کردند.

کد خبر 372049

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.