اختصاص ۲۸ هزار فقره تسهیلات به سیل‌زدگان

وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی با بیان به اینکه پرداخت وام و کمک‌های مالی به آسیب دیدگان در مناطق سیل‌زده یکی از اقدامات حمایتی این وزراتخانه است، گفت: تخصیص ۲۸ هزار فقره تسهیلات از اقدامات حمایتی دستگاه‌های تابعه این وزراتخانه برای بازگرداندن حداقل امکانات مردم آسیب دیده از سیل است.

به گزارش ایمنا به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی محمد شریعتمداری، اظهار کرد: بانک توسعه تعاون تاکنون پرداخت ۱۱ هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه و جلاله تعمیرات مسکن را برای استان های سیل زده در دستور کار قرار داده و بانک رفاه نیز ۱۷ هزار تسهیلات را به سیل زدگان تخصیص داده است.
وی افزود: تمام توان خود را برای حمایت از آسیب دیدگان سیل به کار خواهیم بست و همه اقدامات لازم در حوزه اختیارات این وزراتخانه تا رفع مشکلات سیل زدگان با اولویت و جدیت تداوم خواهد داشت.  
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه پرداخت وام و کمک های مالی به آسیب دیدگان در مناطق سیل زده یکی از اقدامات حمایتی این وزارتخانه از سیل زدگان است، اظهار کرد: بانک توسعه تعاون تاکنون پرداخت ۱۱ هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه و جعاله تعمیرات مسکن را برای استان های سیل زده در دستور کار قرار داده است و بانک رفاه نیز ۱۷ هزار تسهیلات را به سیل زدگان تخصیص داده است. 
شریعتمداری با توضیح اینکه تخصیص ۲۸ هزار فقره تسهیلات یکی از اقدامات حمایتی دستگاه های تابعه این وزارتخانه برای بازگرداندن حداقل امکانات برای مردم آسیب دیده در مناطق سیل زده است، تاکید کرد: تمام توان خود را برای حمایت از آسیب دیدگان سیل به کار خواهیم بست و همه اقدامات لازم در حوزه اختیارات این وزارتخانه تا رفع مشکلات سیل زدگان با اولویت و جدیت تداوم خواهد داشت.

کد خبر 372020

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.