تخلیه آب۴۵۰ منزل مسکونی خرم آباد /۲ زیرگذر بازگشایی شد

مدیر منطقه چهار سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: دو اکیپ آتش نشانی در زیرگذرهای اصلی شهر خرم آباد مستقر و تاکنون تخلیه آب از دو زیرگذر انجام شده و بار ترافیکی را به شدت کاهش داده است.

حمید پاکدل در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: اکیپی از نیروهای آتش‌نشان و خدمات شهری شهرداری اصفهان برای کمک به سیل زدگان خرم آباد از دو روز قبل وارد این شهر شده است.

وی افزود: پس از ورود به شهر خرم آباد با مسدود بودن راه‌های ورودی به مرکز این شهر از طریق زیرگذر خیابان‌ها مواجه شدیم چرا که تا سقف دچار آبگرفتگی بود، همچنین تعداد زیادی از منازل مسکونی دچار آبگرفتگی شده بود و ساکنان آنها به خیابان‌ها آمده بودند.

مدیر منطقه چهار سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با بیان اینکه پیرو جلسه اضطراری که در شهر خرم آباد تشکیل شد، نیروهای اعزامی از اصفهان به ۱۰ اکیپ ستاد سیل برای کمک رسانی به مردم تقسیم شدند، تصریح کرد: دو اکیپ آتش نشانی در زیرگذرهای اصلی شهر مستقر و اولویت اصلی فعالیت آنها تخلیه زیرگذرها از آب بود که تاکنون تخلیه آب از دو زیرگذر انجام شده و بار ترافیکی را به شدت کاهش داده است.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر مشغول تخلیه آب از زیرگذر سوم شهر خرم‌آباد هستیم که تا ساعاتی دیگر به اتمام می‌رسد.

پاکدل با بیان اینکه تعداد هشت اکیپ از نیروهای اصفهان نیز مشغول تخلیه آب منازل مسکونی سیل زده هستند، گفت: خوشبختانه تاکنون بیش از ۴۵۰ باب منزل مسکونی شهر خرم آباد از آب تخلیه شده و مردم به منازل خود راه پیدا کردند.

وی ادامه داد: طبق دستور شهردار اصفهان تیم اعزامی اصفهان با قدرت به فعالیت خود ادامه می‌دهد و تا زمانی که مردم خرم آباد به کمک نیاز داشته باشند، در این شهر حضور خواهند داشت.

مدیر منطقه چهار سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان اظهارکرد: پیش بینی می‌شود تیم اعزامی شهرداری اصفهان تا سه روز آینده در شهر خرم‌آباد حضور داشته باشند.

کد خبر 372017

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.