۵ نفر در حوادث جاده‌ای اصفهان جان باختند/ ترافیک روان است

رییس پلیس راه استان اصفهان گفت: همه محورهای استان باز و ترافیک روانی برقرار است و رانندگان توجه بیشتری به قوانین داشته باشند.

سرهنگ حسین پورقیصری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: همه جاده‌ها در استان اصفهان باز و ترافیک روانی در تمام محورها وجود دارد.

وی در خصوص تعداد تصادفات ۲۴ ساعت گذشته در جاده‌های استان افزود: دو فقره واژگونی خودرو در ۲۴ گذشته داشته‌ایم که یک فقره تصادف خودرو پژو در محور سمیرم منجر به فوت دو نفر و واژگونی خودرو در محور دامنه منجر به فوت سه نفر از هموطنان ما شده است.

رییس پلیس راه استان اصفهان وضعیت جاده‌های استان را عادی ارزیابی کرد و تصریح کرد: ترافیک روان و کم حجم در جاده‌ها برقرار است همچنین همه محورها باز و تردد عادی در حال انجام است.

سرهنگ پورقیصری با تاکید بر لزوم رعایت بیشتر قوانین در پایان سفرهای نوروزی اظهار کرد: با توجه به پایان تعطیلات نوروزی رانندگان در رعایت قوانین حساسیت بیشتری داشته باشند و در توجه به  مواردی اعم از بستن کمربند ایمنی، رانندگی با سرعت مطمئنه، رعایت فاصله طولی و پرهیز از رانندگی در شرایط خواب آلودگی کوتاهی نکنند تا پایان سفر خوبی داشته باشند.

کد خبر 372016

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.