۱۴ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۶
چهار وقف جدید در نایین ثبت شد

رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان نایین گفت: همزمان با اجرای طرح آرامش بهاری و در روزهای آغازین سال نو چهار وقف جدید با ارزش بالغ بر یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال برای امور فرهنگی و مذهبی در نایین به ثبت رسید.

به گزارش ایمنا، احمد جبلی اظهار کرد: همزمان با اجرای طرح آرامش بهاری و در روزهای آغازین سال جدید حسن غلامی به اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان نایین مراجعه کرد و شش دانگ باغ به مساحت ۸۷۲ متر مربع به همراه آب قنات آن را با ارزش بالغ بر ۴۰۰ میلیون ریال برای روضه خوانی در محرم و صفر در حسینیه کلوان نایین به نام خود در سامانه جامع موقوفات و بقاع متبرکه ثبت کرد.

وی ادامه داد: همچنین این واقف نیک اندیش شش دانگ زمین مزروعی به مساحت ۳۵۵ متر مربع به همراه آب قنات آن را با ارزش بالغ بر ۲۰۰ میلیون ریال جهت تامین هزینه های حسینیه کلوان نایین وقف کرد.

رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان نایین گفت: عصمت احمدی نائینی نیز در اقدامی نیک اندیشانه شش دانگ زمین مزروعی خویش به ارزش ۳۰۰ میلیون ریال را به عنوان سومین وقف جدید شهرستان نایین و جهت تامین هزینه‌های حسینیه پنجاهه نایین در سال جدید در سامانه جامع موقوفات و بقاع متبرکه به ثبت رساند.

جبلی به ثبت چهارمین وقف جدید شهرستان نایین توسط احمد رضا مومنیان نائینی در سال جدید اشاره کرد و گفت: این واقف نیک اندیش نیز ۴.۵ سهم از ۷۲ سهم املاک تجاری خود را با ارزش یک میلیارد ریال جهت برپایی مراسم روضه خوانی در محرم و صفر در حسینیه چهل دختران نایین وقف کرد.

کد خبر 372015

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.